مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲ فوتی در اثر مسمومیت با مونوکسیدکربن در اردبیل

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از فوت ۲ نفر بر اثر مسمومیت با مونوکسیدکربن در اردبیل خبر داد.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: صبح امروز طی تماس با اورژانس شهرستان اردبیل، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در محله ایمانقلی روبروی مسجد یساول اعلام و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام گردید.

این مرکز بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر، مرد ۷۳ ساله و خانم ۶۵ ساله فوت کرده بودند که اقدامات درمانی پرسنل اورژانس ۱۱۵ اردبیل و احیای قلبی-تنفسی، موثر واقع نشد.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: علائم و نشانه‌های مسمومیت با گاز منوکسید کربن می‌تواند به شکل موارد بسیار متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با گاز منوکسیدکربن، علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، طپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ رخ می ‏دهد.

مصدومیت ۲ نفر در مشگین شهر بر اثر انفجاد مواد محترقه

۲ نفر در شهرستان مشگین‌شهر بر اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که در یک منزل مسکونی این ۲ نفر در حال ساخت مواد محترقه دست‌ساز بودند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: آمبولانس ۱۱۵ با گزارش دریافتی به محل حادثه اعزام گردید و هر ۲ مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر منتقل شدند.

این حادثه فوتی نداشته است، اما جراحات وارده به این ۲ فرد شدید بوده است، ضمن اینکه خسارت زیادی به منزل مسکونی وارد شده است.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با توجه به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال توصیه کرد که خانواده‌ها از خرید و نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی اجتناب نموده و نسبت به رفتار فرزندان خود در این ایام به صورت جدی نظارت داشته باشند.

روز جمعه گذشته نیز در اتفاقی مشابه در مشگین‌شهر ۲ جوان ۱۸ ساله بر اثر انفجار ترقه دست‌ساز در مغازه‌ای مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

در همین روز در پارس‌آباد مغان نیز چهار نفر در اتفاقی مشابه مصدوم شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.