قالیباف در نشست فوق العاده بررسی مشکلات بازار شب عید:

دولت نشان دهد در ۱۰۰ روز آینده لااقل می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند/ مشکل توزیع مرغ نماد مشکلات متعدد زنجیره توزیع و بی عملی است

رئیس مجلس گفت: عدم توزیع مناسب ارز دولتی و کاهش قدرت خرید مردم گوشت قرمز و مرغ را از سفره مردم حذف کرده است.

به گزارش حوزه مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف در نشست فوق العاده کمیسیون‌های صنایع و معادن، کشاورزی و اقتصادی در خصوص بررسی مشکلات بازار شب عید، گفت: این نشست براساس ضرورت به وجود آمده برای مردم تشکیل شده، در حال حاضر در همه استان‌های کشور مردم در صف‌های طولانی خرید مرغ حضور دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممکن است وضعیت تامین برخی کالا‌ها مناسب باشد این وظیفه دولت است، ادامه داد: نشست فعلی به منظور حل تمامی مشکلات نیست، بنابر پیشنهاد دولت در سال‌های گذشته وزارت بازرگانی و صنعت ادغام شدند و دولت موظف بوده، وظایف آن‌ها را تفکیک و مشخص کند، اما این اتفاق نیفتاد و صرفا تابلوی این وزارتخانه عوض شد لذا این مشکلات نتیجه ضعف مدیریت و بی عملی است.

وی با بیان این که مشکلی که در مرغ هست نمادی از مشکلات متعدد در زنجیره تولید تا توزیع است گفت: بحث بر سر این مشکلات دردی از مردم دوا نمی‌کند و مجلس حتما به آن ورود خواهد کرد، اما فعلا باید بحث تنظیم بازار مرغ مدیریت شود.

رئیس مجلس اضافه کرد: یکی از مسائل جدی کشور این بود که کشور ۸ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی اختصاص داد تا در تامین این کالا‌ها مشکلی نباشد، اما مردم نفعی نبردند.

قالیباف تاکید کرد: در گوشت قرمز اگر صف نمی‌بینیم به دلیل این است که مردم دیگر نمی‌توانند گوشت قرمز تهیه کنند و متاسفانه اکنون اتفاقاتی می‌افتد که خانواده‌ها از خرید گوشت مرغ هم محروم شوند.

وی با اشاره به اینکه در آذرماه با وزیران مربوط و رئیس کل بانک مرکزی نشستی در خصوص تامین ارز کالا‌های اساسی تشکیل شد که بانک مرکزی اعلام کرد تا آن زمان ۴.۲ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات کالا‌های اساسی اختصاص داده شده است، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص داده شده، اما شرایط به گونه‌ای است که قدرت خرید گوشت قرمز مردم کاهش یافته و این موضوع را در خصوص لبنیات نیز شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: مجلس به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بود، چون ۸ میلیارد دلار هزینه شد، ولی مردم نفعی نبردند و درحالی که حتی وزیر صمت موافق این اتفاق بود، اما دولت درخواست کرد که این ارز در سال آینده حذف نشود و ما در راستای تعامل با دولت به این خواست احترام گذاشتیم ولذا دیگر نباید شاهد این اتفاقات باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور در جلسه روز گذشته ستاد اقتصادی دولت نیز به این موضوع اشاره کرده و مطرح کردند که مشکل کنونی، اجرایی بوده و دست ما است، در واقع رئیس دولت این مشکل را پذیرفت.

قالیباف اضافه کرد: در جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی که وزرای جهاد کشاورزی و صمت و آقای پورابراهیمی حضور داشتند، بنده مطرح کردم که قانون انتزاع به صورت یکپارچه به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد، حتی مطرح کردم در صورتی که نیاز است می‌توان یک بار دیگر این موضوع را به صورت مصوبه ارائه کرد چرا که باید قانون مذکور را تعیین تکلیف کرده و آئین نامه آن را اجرایی کنیم، ۸ سال است که دولت قانون را اجرایی نکرده و آئین نامه وظایف صمت پس از ادغام را ابلاغ نکرده است.

قالیباف ادامه داد: با وجود اینکه دو وزیر حاضر در جلسه با این پیشنهاد موافقت کردند، اما رئیس جمهور مطرح کرد که به دلیل نزدیکی به عید نوروز این موضوع را متوقف کنیم، ما نیز قبول کردیم که قانون انتزاع از ۱۵ فروردین اجرایی شده و وظایف و اختیارات به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه گرانی در سایر کالا‌های اساسی نیز وجود دارد، اما افزایش قیمت مرغ به نمادی تبدیل شده است، تصریح کرد: از نظر مدیریتی و اجرایی خوب نیست که مردم برای تامین مرغ دچار مشکل شوند. دولت لااقل در این ۱۰۰ روز آخر نشان دهد که می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه از آن جا که تجربه کار اجرایی دارم می‌دانم که تنظیم بازار مرغ شدنی است، افزود: باید به فکر مردم باشیم و در شرایط کنونی ساختار و مقررات را رها کنیم. مردم به اینکه ساختار چه می‌گوید کار ندارند و معتقدم زمانی که برای خرید مرغ کیلویی ۲۳ یا ۲۴ هزار تومان پول می‌دهیم باید بتوانیم کالا را با تکریم تهیه کنیم، این در حالی است که مردم از ۶ صبح با وجود ویروس کرونا در صف می‌ایستند، اما ساعت ۹ صبح نیز نمی‌توانند این کالا را خریداری کنند و باید روز بعد مجددا مراجعه کنند.

رئیس مجلس افزود: دعوای قوانین و مقررات به مردم ارتباطی ندارد، حق با مردم است، آن‌ها می‌گویند لااقل همین مرغ ۲۴ هزار تومانی را جوری عرضه کنید که در صف نایستیم، این حرف به حق مردم است.

قالیباف با اشاره به اینکه قرار نبود در جلسه امروز حاضر شوم، اما به دلیل اهمیت موضوع به این نشست آمدم، تصریح کرد: وزرا و معاونان آن‌ها می‌توانند بازار مرغ و تخم مرغ را تنظیم کنند، از این رو دولت بازار مرغ و پروتئین را در یک هفته پیش رو به صورت متمرکز و جدی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مجلس با محوریت کمیسیون اقتصادی تمام تلاش خود را برای تنظیم بازار مرغ انجام می‌دهد، اضافه کرد: باید به صورت جدی پیگیری شود که بازار شب عید به ویژه ۵ روز آینده تنظیم شود؛ هرچند در حال حاضر ده‌ها مشکل وجود دارد، اما در شرایط کنونی باید روی موضوع تنظیم بازار متمرکز شویم و به بقیه موضوعات نپردازیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید دغدغه مردم در حوزه گرانی کالا‌های اساسی را از بین ببریم، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت توزیع را پذیرفته و جهاد کشاورزی نیز وعده داده کمبود کالایی در کشور وجود نداشته باشد و کالا به دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه از امروز ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین باید با دقت وضعیت بازار را کنترل کنیم، گفت: پس از این زمان نیز ساختار اصلاح شده و اختیارات و وظایف تفکیک می‌شود.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه در جلسه امروز مسئولیت هر فرد مشخص شود، افزود: ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده باید با تلاش، آرامش را به شبکه توزیع برگردانیم؛ غصه ما این است که پول این کالا هزینه شده، کالا هست و شبکه توزیع نیز هست، فقط باید این عرصه مدیریت شود.

قالیباف با اشاره به ضرورت پیش بینی مصرف کالا‌های اساسی برای ماه رمضان تصریح کرد: هرساله پیک مصرف در کشور داریم که ماه مبارک رمضان یکی از این زمان‌ها است. توزیع باید به گونه‌ای باشد که در ماه رمضان نیز با مشکل گرانی کالا‌های اساسی روبه رو نشویم.
وی با بیان اینکه باید کنترل بازار از پیش از عید تا ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد، اضافه کرد: در ۱۰۰ روز پیش رو دولت باید کنترل بازار را با اولویت دنبال کند، مجلس نیز برای تحقق این مهم همراه بوده و در صورتی که نیاز باشد مصوبه صادر کرده یا هماهنگی‌های لازم را میان دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون که صحن علنی تعطیل است، نمایندگان حاضر بوده و کمیسیون‌ها برقرار است و من نیز به صورت شخصی موضوعات را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چراصمت؟ وزارت صنعت ازبازرگانی تفکیک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
معلوم نیست این ارز ۴۲۰۰ کجا. کالاهایی که ارز ۴۲۰۰ براشون اختصاص دادند تا الان حداقل ۳ برابر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
این بیانات یعنی مجلس هم به کمترین اقدامات رضایت داده و خود نیز کمترین اقدامات را خواهد داشت در مسائل داخلی و قبول فشار ها در برجام . مردم هیچ اقدامی نخواهد شد چه با صلح طلبان و چه با منفعت طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چرا ؟ چرا ؟ چرا؟ یعنی حق این مردم حرافی چشم قربان است ؟ آقای رئیسی اقدام و عمل ! آقای قالیباف به شما و تیمتان دلخوش داشتیم اما گویا بایدن و ترامپ فرقی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلگر
۰۰:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
یکی به من بگه این آقای جهانگیری کجاست؟! همون آقایی که توی مناظره داشت شعارهاش رو از روی کاغذ میخوند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دکتر قالیباف اگه خودتم جای دکتر روحانی بودی الان وضعیت بدتر از این بود!!!!!
دعوا زرگری دیگه جواب نمیده!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
شبیه کشور قحطی زده شدیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
هنوز نشدیم ولی به نظر میرسه دولت تمام تلاششو میکنه قحطی زده بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
100هزار روزم به این دولت بی تدبیر و بی کفایت وقت آش از اینم شورتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
نمیتواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت در صد روز قیمت مرغ را معین کند ؟؟؟ سه ماه مردم بسوزند و شما در آرامش بخوابد و بعد هم صد روز دیگر ...حد اقل در این مدت از دریافت حقوق صرف نظر کنید چون توان کار نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت تو 2820 روز نتونسته کشور را مدیریت کنه که هیچ بلکه روز به روز وضع را بدتر کرده حالا انتظار دارید 100 روزه همه چیز درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
چرا اقدامی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کدوم ۱۰۰ روز کدوم صبح جمعه
علابرکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
چرا مسئولین همه مثل اپوزسیون حرف می زنند ؟ مگه خود این آقایان مسئول انواع این نابسامانی ها نیستند؟ اگر رئیس دولت و رئیس مجلس و رئیس قضائیه از وضع موجود در کشور شاکی هستند منظورشون چیه؟! یعنی مقصر کیه ؟! یعنی مردم مقصرند که مسئولین را ناراحت کرده اند؟!!! الان هنر این آقایان شده که هی توپ را به زمین دیگری پاس بدهند و خودشان را تبرئه کنند انگار خودشان هیچ مسئولیتی در کشور ندارند!! 43 سال از انقلاب گذشته و به همت امثال این مسئولین کارآمد و دلسوز هنوز تو قیمت مرغ و تخم مرغ مانده ایم!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آخه شما که نمی تونین یه قیمت مرغ و تخم مرغو تنظیم کنین چطور میتونین یه کشور و اداره کنین بدبخت مردم دست چه مسئولینی افتادن
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۲۱:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای قالیباف شما تا الان دقیقاً کجا بودید که دم انتخابات این گونه به جنب و جوش افتادی .
درد مردم مرغ و گوشت نیست درد مردم بی کفایتی امثال شما و روحانی هست.
درد مردم رانت و اختلاس و بی مسولیتی و فساد اقتصادی هست.
شما اگر می خواهید جامعه را اصلاح کنید اول از خودتان شروع کنید و الکی تبلیغات نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
هه دولتی ک توان کنترل مرغو نداره چجوری مخاد کشور اداره کنه ...واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تو هم برای خودت ساز میزنی دعوای شما ودولت بد بختیش برای مردمه ول کن هم نیستید نه اصول گرا نه اصلاح طلب دلش برای مردم نسوخته خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت اگه بتونه کاری کنه که تا یک ماه آینده قیمت مرغ از این که هست گرانتر نشه مردم باید کلاهشون را بالا بندازن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
شعارنده عمل کن
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۰:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
والا خجالت بکشید یکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تمام مشکلات نتیجه رای نیاوردن اصلاح طلبان در مجلس بود که انتقام از مردم گرفته می شود .اگر مجلس همون اول دولت را استیضاح می کرده این نبود حالا روز مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
سوال؛ دلیلی که آقایی روحانی در این جلسه برنامه جلسه رو تا پانزده فروردین عقب انداختن چی بوده؟
Canada
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بفکر مردم باشید
Canada
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
وای بحال دولتمندان
بدترین ازمایش الهی قدرت و پست و مقام و ثروت است
فرداست که در مقابل خدا باید جوابگو باشید
ثروتمند باید حق کسانی را که خداوند رزق و روزی شون را به عهده شون گذاشته .بدون منت بپردازند
و دولتمندان هم وظیفه شون را انجام دهند و به گردن این و ان نیندازند .بجای پشت میز نشستن و با تلفن دستور دادند
به محل توزیع بروید و از نزدیک نظارت کنید
میفهمم سن بازنشستگی همتون هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اگر در این مدار بمانید اقای قالیباف
تبدیل می شوی به سلطان شعار
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت نشان دهد در ۱۰۰ روز آینده لااقل می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند، از صدتا حرف بد بدتر بود ، دولتی ها آب بشید برید تو زمین
Canada
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
چند تا احتکار گر کالاهای اساسی را در ملاعام اعدام کنید
تا کسی جرات این اعمال خبیث و شیطانی و عیر انسانی را نکنند
Canada
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تا زمانی که دولت روحانی بخواهد از پشت میز و با تلفن
گرانی بازار و احتکار اجناس اساسی را کنترل کند
همین اش و همین کاسه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
های ایهاالناس کاغذ شده 78هزارتومن دارین چیکار میکنین
Iran (Islamic Republic of)
مفلی
۱۹:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
باز وعده های100 روزه دیکه متنفرم ازعدد100
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
جناب ریس مجلس تو به جای گوشت مرغ به فکر گوشت بره ومیش برای سفره مردم باش مشکل جهاد و دامپروری و....است ریشه رو بچسب
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست تا مردم درست نشوند مسئولان هم درست نخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
نهایت هنرِ مجلس و دولت زدن حرفهای قشنگ است ولی هیچ عملی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
این بود دولت را وااااااااااادااااار به کار میکنیم... این بود وعده ها... شما هم در آزمون ملت رد شدی...
Germany
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
نمی فهمند قیمت مرغ بالای یک دلار باید باشه و قیمت کارگر ۶۰۰ دلار به بالا
قیمت ها طبیعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
9
۱۸:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ما مردم فهمیدیم که مسئولان فقط شعار میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای قالیباف به آقای قاضی زاده بفرماید چرا نسبت به موضوعی که اطلاع ندارید حرف الکی میزنید کجا بودجه نفت 600هزار میلیارد هست کمی بیشتر تحقیق کنید تا فردا قیامت پاسخگو نباشید
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
600هزار میلیارد دلار هست ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تومان یا دلار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
راست میگه دولت مرغداری نداره ، کلید و قفل زنگ زده داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت که اورضه نداره مرغ برای مردمش تامین کنه ! ؟
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مگر دولت مرغداری داره?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
عرضه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مجید جان عرضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
وزارت کشاورزی یکی از وزارتخونه‌های دولته و مدیریت نادرست کار رو به اینجا کشونده
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۶:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
به جای این حرف ها استیضاح کن
وزیر آموزش و پرورش رو بخاطر جیب خالی معلم
وزیر کشاورزی رو به دلیل عدم توانایی در کمبود اقلام مصرفی
وزیر اقتصاد رو بخاطر خالی کردن جیب مردم
وزیر ارتباطات بخاطر فیلترشکن فروشی
وزیر نیرو قطعی برق
وزیر صنعت بخاطر فروش مزایده ای خودرو نو بجای خودرو معیوب
وگرانی بی دلیل خودرو و دلال بازی خودرو ساز در بازار خودرو
وسایر وزرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
نه به ظاهر با دولت اندکی درگیری لفظی دارد وگرنه همه باهمند علیه ملت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کار راحت تر اینه که رئیس جمهور استیضاح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
الکی و زیرپوستی یه انتقاد میکنن و برنامه رو پیش میبرن کدوم وزیر بازخواست شد!!؟؟؟ کدوم دولت و وزیر پاسخگو بود!!؟؟؟ نماینده و وکیلی که به موکل خودش سیلی بزنه و از جیب همون موکلها(ملت) زندگی و موقعیت لاکچری بگیره غیر از این هم انتظاری نیس تازه تو مجلس طرفدار بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
شماها نه به مردم و نه به مملکت تعصبی ندارید. این را مردم فهمیده اند .حنای شماها دیگر رنگی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
Truth
۱۸:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
احسنت همش تبلیغاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
عزیزم سال 96 که رای میدادی باید چشماتو وا میکردی
حالا دیگه جمع میبندی؟
شماها؟
قالیباف که با روحانی هم عقیده بوده که جمع میبندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مردمی که همین امروز میگن هیچی دست رئیس جمهور نیست و رئیس جمهور فقط ناظره همونان که شعار دلار ۵ تومنی میدادن و حرف بی بی سی و تَکرار ها رو گوش میدادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بعد از این نشست صد در صد مرغ میشه ۵۰ هزار تومان این مدیران هر وقت خواستن قدمی برای مردم بردارن وضع بدتر شده
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مرغ میشه ۵۰ هزار تومان?
نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
با یکی حرف زدم 50 تا جوجه بگیرم تو حیاط بزرگ کنم . از بیرون علف و از مغازه گندم میخرم واسشون. هم بومیه هم مطمعن هم مقوی.
کم کم مردم تو همه چیز خودکفا میشن.
بحث خودمختاری بعضی ها هم همینه میگن دولت به فکر ما نیست ایندفه دیگه راست میگن .کارد به استخون رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۶:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت اگر مرغ را ارزان بکندثابت کرده درگرانیها مقصر ۱۰۰%است.خدا باعث وبانی گرانبها را خودشان وخانوادهاشن رانابود ونیست بکند.الاهی آمیم
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
پس مرغ را ارزان نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۲۰:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای نا شناسی که می فرمایید نخور، اگر از قشر مستضعف باشید می دانید نخور یعنی بمیر !!! چون مرغ نخورد ، گوشت و لبنیات و حبوبات و میوه جات غیره هم همین وضع است ، پس نباید چیزی بخورد !!؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
نه آشنا
از نخوردن مرغ نمیمیره منم از قشر مستضعف نیستم ولی گیاه خوارم خیلی هم از شماها سالم تر هستم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ایا این دولت بود که قرار بود صد روزه افبصاد کشور را درست کند ؟ اینها که از مدیریت توزیع مرغ و تخم مرغ برنمی ایند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت هیچ وقت قول حل صد روزه مشکلات رو نداده اما کم وعده هم نداده که صد البته این گرفتاری ها همش محصول کشمکش دولت و سپاه مجلس و قوه قضائیه و نهادها هست تو گویی یک مسئول صالح و دلسوز تو این مملکت پیدا نمیشه و این وسط بیچاره مردم
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کی این دولت گفت صد روزه افبصاد کشور را درست میکنم ? حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
85 میلیون یادشونه که قول 100 روزه اصلاح اقتصادی داد دولت . حالا شما یه نفر یادت نیست میتونی از اینترنت مستندشو در بیاری _ در پاسخ به این دو عزیز که یادشون نیست دولت چه قولی داده _ حالا صبر کنین همین دولت از الان شروع کنه به گفتن اینکه مگه ما رئیس جمهور بودیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعا یادتان نیست ذوحانی در انتخابات قول صد روزه داد !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فیلمش هست که دولت چندبار وعده صد روزه داده. حالا شما ماله بکش
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ما از این صد روز ها زیاد خاطره داریم! قرار بود در صد روز اول دولت چه اتفاق ها که بیوفتد، حالا در صد روز آخر دلمان به ارزان کردن قیمت مرغ خوش است!
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اتفاق های زیادی افتاد ! زلزلها و سیل های زیادی آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مملکتی که دغدغه مردم و مسولینش مرغ و گوشته حال و روزشم نباید بهتر از این باشه با این همه ثروت و منابع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
عدالت یعنی هر چیزی جای خودش باشه _ معلوم شد که یه نفر جای خودش نبوده و 8 سال برای خودش زندگی کرده .تا کسی به جایی پاسخگو نباشه وضع همینه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای قالیباف مردیم از خنده.به نکته خوبی اشاره کردید 100روز.
امیدوارم مجلس بتواند با شما پیشرفت کند و مردم بتوانند طعم داشتن مدیری مسوول و متدین را بچشند.آینده معلوم خواهد کرد.به دولت امیدی نیست. امیدمان به خداست و بس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بشین تا قالیباف برات حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
قالیباف فقط شعار میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ارع بشین تا حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حالا که روحانی جون شما داره کمر ملت رو میشکنه گیردادی به قالیباف
منم طرفدار قالیباف نیستم ولی اینو میدونم تو همین تهران ما شمال و جنوب رو بهم وصل کرد و گفت میکنم کرد
ولی روحانی جون شما چی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اوضاع مملکت نشون داده مجلس و دولت و .... همه اش کشکه حتی کشکم نیستن همه شون فکر جیب خودشونن. مردم باید از خواب غفلت بیدار بشن نه اینکه برت صف مرغ و روغن. والسلام. اگه واقعا دل تون به حال مردم میسوزه لطفاپیام منو پخش کنید.
-
دادرس
۱۵:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ای خدا قسمتی از وقت گرانبهای مجلسی ها و دولتی ها که پایش میلونها ریال هزینهمی شود کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ است کجای دنیا اینچنین است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ایران
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
قالیباف در نشست فوق العاده بررسی مشکلات بازار شب عید:
دولت نشان دهد در ۱۰۰ روز آینده لااقل می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند!!!
نمی تواندمگه کشک مگه پشمه مسئله مرغه مسئله تخم مرغه نه برگ چقندر سیستم بسیار پیچیده ای دارد سازمان هوا فضا و سازمان اتمی و سازمان سایبری دارن روش کار می کنن هنوز به نتیجه ایی نرسیدن خیلی پیچیده است سیستم تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ و از طرفی هم با ارز دلار و سکه در حال رقابت است و از طرف دیگر هم تحریمهای ظالمانه و قبول نکردن برجام سد راه مرغ و تخم مرغ است سازمان ملل باید تشکیل جلسه فوق العاده و فوری بدهند برای مرغ و تخم مرغ ایران مگه شوخی بازیست وقتی خورسهای خردمند لونه نشین بشن و کار بی افته دست مرغها اوضاع همین می شود که می بینید!!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تو برو چلوکباب ۱۰۰۰۰۰۰ و بستنی ۵۰۰۰۰۰ تومانی ات رو در برج میلاد بخور چه کار به این کارها داری
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
قالیباف قالیبافه از این پول ها نمیده !!!
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۰:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اگه انوجا بودی پس تو هم خوردی و اگه نبودی اراجیف شبکه های خارجی ضد انقلاب رو تکرار نکن .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت نشان دهد در ۱۰۰ روز آینده لااقل می‌تواند بازار مرغ را مدیریت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تو وارد تری بیا کنترل کن.
مملکت رفته رو هوا شما ول نمی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
هروقت دولت روحانی خواست مشکلی را حل کند آن مشکل چند برابر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مسئول این وضعیت نابسامان فقط دولت نیست ، جناب قالیباف شما و امثال شما هم مسئول هستید ، بر کسی پوشیده نیست که دستهای پشت پرده که شامل شما هم میشود با قدرت و ثروتی که دارید ، مردم را در تنگناه قرار میدهید تا به اهداف سیاسی خود برسید . بهتر است بدانید که دیگر حنای شما رنگ ندارد ، و مردم میدانند که چه اصلاح طلب و چه اصول گرا هر دو از یک قماش هستید و بیشتر نگران منافع خود هستید تا آرامش و آسایش و معیشت مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
امور اجرایی کشور در اختیار دولت است وظیفه مجلس نظارت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
وقتی موجودیت یک کشور عضو سازمان ملل رو به رسمیت نمیشناسیم
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بشناسیم چه???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
چه ربطی داره. آب هوای تل آویو چطوره؟ اعتراضات و تظاهرات ها در اسرائیل چطور پیش می ره؟
راستی چرا وقتی کشوری واقعی به اسم فلسطین وجود داره و همین سازمان ملل تون گفته راه حل دو کشور دو دولت شما به رسمیت نمیشناسیدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
منظور اسرائیل است ؟ مگر مرغ از اونجا میاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
منظورت کشور جعلی اسراقیله ؟
فکرت رو باز کن این گرانی های عمدی کار داخلی هاست و البته بی عرضه گی مسئولین دولتی نه رژیم کودک کش اسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
منظورت چیه ناقلا!!؟یعنی به رسمیت بشناسیم،حله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کل کل های انتخاباتی شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
از مشهد مقدس
۱۴:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مگر مجلس فشار بیاره تا دولت خصوصا خصوصا رئيس جمهور صبح زود بیاد سرکار و شخصا پیگیر وضعیت معیشت مردم باشه الان گوشت که تو مشهد گران شده و مرغ هم که با دعوا و صف ممکنه 1 دونه بهت بدهند البته اگر برسه اینم شده مدیریت دولت یعنی توان تولید مرغ هم نداره این دولت!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اخه اینا همشون دست شون تو یه کاسه اس اونوقت انتظار داری کاری انجام بدن؟؟؟؟؟ هیهات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای قالیباف عزیز
واااقعا ممنونم از زحماتت.
ایشالا صد سال زنده باشی دلاور.
در پناه آقامون امام زمان و حضرت آقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
این آقایان که منفی دادن انگیزه اشان چیست؟ آقای قالیباف علاوه بر انجام وظایفش در مجلس دائم با سفرهای نظارتی در حال رصد و شناسایی مشکلات مردم محروم است ؛ اگر کم و کاستی است مقصر دولت است که مسئول امور اجرایی کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
لعنت بر گرانی و بی تدبیری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حتی قیمت یک مرغ رو هم نمیتونه کنترل کنه
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کنترل قیمت مرغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
آره
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۳:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت ۲۰۰ درصد افزایش حقوق به معلم بدهکاراست
استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواسته همه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
همتون فقط حرف میزنید
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
خودت چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۲۱:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دولت یه مرغدونی رو هم نمی تونه بچرخونه چه توقعی داری شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مجلسم که فقط شعار میده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مجلس انقلابی یعنی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فهمیدم زمانی که مجلس ای هست رئیس جمهور ای نیست، زمانی که رئیس جمهور ای هست مجلس ای نیست،
وقت آن نرسیده دولت فقط نظارت کنه؟ نه اجرا؟
این سیستم یعنی مردم سالاری نه اونی که مردم فقط بیان رای بدهند، مردم گذاشتید فقط برا رای....
سیستم کشور؛
مجلس قانون وضع کنه
رئیس جمهور ناظر
مردم اجرا
قوه قضاییه قاضی
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
همینی می تونه میده
آخرین اخبار