گزارش عملکرد فدراسیون بدنسازی در سال ۹۹؛

روز‌های بلاتکلیفی تا فرجام خوش/خون تازه در رگ‌های بدنسازی کشور

عملکرد فدراسیون بدنسازی در سال ۹۹ را می‌توان در ابعاد مختلفی بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نزدیک به ۲ دهه اخیر بیشترین نامی که در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شنیده شده، نام ناصر پورعلی فرد است. وی سرانجام به علت قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته در اردیبهشت ماه سال ۹۹ بازنشسته شد و در تاریخ ۱۰ خرداد ماه رسما از سمت خود کنار رفت تا محمد تقی امیری خراسانی به عنوان سرپرست جانشین او شود.

روز‌های بی سر و صدای بدنسازی در آغاز شیوع کرونا

امیری خراسانی درست در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا کار خود را در فدراسیون آغاز کرد و طی ۷ ماه حضورش در این فدراسیون فصلی کم کار را پشت سر گذاشت.

در زمان حضور امیری خراسانی در راس فدراسیون، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقاتی در این فدراسیون برگزار نشد و حتی تیم ملی بدنسازی به مسابقات جهانی اسپانیا نیز نرفت.

با رفتن وی از فدراسیون، افراد زیادی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه قرار گرفتند تا جایی که در نهایت با برگزاری مجمع انتخاباتی عبدالمهدی نصیرزاده روی صندلی ریاست نشست.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حالی برگزار شد که رقابت شدیدی بین یارمحمدیان که برخی مدعی بودند گزینه وزارت ورزش و جوانان است و نصیرزاده شکل گرفت تا در نهایت نصیرزاده با ۲۸ رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شود و کار خود را آغاز کند.

آغاز مسابقات بدنسازی و رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان

با حضور نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی ۲ مسابقه از جمله پانزدهمین دوره از مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در ایرانشهر و شانزدهمین دوره از مسابقات پرورش اندام در کیش برگزار شد.

مراسم تجلیل از مدال آوران جهانی ۲۰۱۹ که از مدیریت قبلی به یادگار مانده بود، توسط نصیرزاده برگزار شد. لباس پاورلیفیتینگ بانوان رونمایی شد و گویا خون تازه‌ای به فدراسیون تزریق شده و او با سفر به مازندران اولین خانه بدنسازی را نیز کلنگ زد.

سال ۹۹ که شروعی نسبتا بی رمق برای بدنسازی داشت در روز‌های پایانی خود جان تازه‌ای به مجموعه بدن سازی داد و فرجامی خوش داشت تا فدراسیون بدن سازی خود را برای شروع سالی پرکار با رئیسی تازه نفس آماده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار