مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های لرستان مسدود می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های استان مسدود می‌شود و مردم به این مکان‌ها مراجعه نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سرهنگ مرتضی چغلوند،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به آیین پنجشنبه آخر سال، خودرو‌هایی که به آرامستان‌های سطح استان وارد شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او گفت: آرامستان‌ها نقاط پر تردد و پرتجمعی هستند و مکانی مناسب برای شیوع ویروس کرونا می‌باشد، مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در آرامستان‌ها شرایط کاهش این ویروس را فراهم کنند.

او افزود: براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در سطح شهر ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خودرو‌ها را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ چغلوند گفت: پلیس با استفاده از تجهیزات نظارتی (دوربین) همچنین نیرو‌های محسوس و نامحسوس اقدام به جریمه خواهد کرد و باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری انتظار می‌رود مردم همکاری لازم را داشته باشند.

او با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان خوزستان بیان کرد: مردم لرستان که دارای خودرو با پلاک خوزستان هستند باید نسبت به تعویض پلاک به مراکز انتظامی مراجعه کنند و یا از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند.

او افزود: ورودی استان برای نظارت ورود خودرو‌ها با پلاک خوزستان کنترل می‌شود و تمامی اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.