بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹؛

بابل ایستگاه آخر خودروی حامل تریاک / سیگار‌هایی که هرگز روشن نشد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی قضائی، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر، پس از تلاش بی وقفه خودروی متعلق به یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی دقیق از داخل خودروی پژو ۲۰۷ خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را دستگیر کردند.

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت زنی در محور‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی ۲ دستگاه خودروی نیسان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی ۲ خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی دقیق از آن‌ها ۴ تن انواع چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در خاتمه با بیان دستگیری ۲ قاچاقچی چوب در این اقدام پلیسی، گفت:چوب‌های جنگلی کشف شده با تشکیل پرونده قضائی به اداره منابع طبیعی تحویل و متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف سیگار قاچاق در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرکشی از برخی از مراکز تجاری در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی یک واحد صنفی مملو از کالای قاچاق خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی در بازرسی از واحد صنفی ۱۷۸۰ نخ انواع سیگار و تعدادی لوارم آرایشی با مارک خارجی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند، را کشف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.