نظری: مطالبات بودوروف به صورت کامل پرداخت شده است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مطالبات بودوروف به صورت کامل به او پرداخت شده و پنجره باز نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم سالی که گذشت با همه تلخی‌ها و ناکامی‌ها که برای مردم به وجود آمد به خوبی به پایان برسد. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای همه مردم ایران باشد و ویروس کرونا از بین برود تا هواداران بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. دیگر آرزوی من این است که مشکلات امسال در سال آتی برای باشگاه ما وجود نداشته باشد.

او در خصوص اینکه چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود گفت: بدهی به بودوروف به صورت کامل پرداخت شده و در اولین فرصت پنجره ما باز می‌شود. فردا یا پس فردا قرارداد‌های جدید را ثبت کنیم. البته طلبکاران دیگری هم داریم که داخلی هستند. امیدوارم خیلی زود با آن‌ها توافق نهایی را انجام بدهیم.

نظری درباره آخرین وضعیت شکایت پادوانی و استراماچونی ادامه داد: وضعیت این پرونده‌ها تغییری نکرده است. منتظر صدور آرای مرجع رسیدگی کننده هستیم. امیدواریم ظرف ماه‌های آینده رای به ما ابلاغ شود.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال مدعی شده که مطالبات بودوروف را پرداخت خواهد کرد توضیح داد: یادم نمی‌آید که اعضای هیئت مدیره برای تامین بدهی بودوروف قراری با هم داشته باشند، اما درباره اینکه این پول از چه طریقی تامین شده باید بگویم که حامی مالی باشگاه بخشی از این مبلغ را به عنوان قرض به استقلال کمک کرده است. قرار است سایر دوستانی که با باشگاه در ارتباط هستند و نامداری این مبلغ را تامین کنند. فکر می‌کنم ظرف امروز یا فردا این مشکل رفع شود.

نظری درباره ادعای اینکه فرزاد حاتمی اعلام کرده باشگاه استقلال برای پرداخت طلب ۱۰۰ میلیون تومانی او مشکل دارد در صورتی بازیکنان میلیاردی جذب می‌کند گفت: این سوال کاملا به جا است. اگر امروز نمی‌توانیم مبلغی را پرداخت کنیم دلیل نمی‌شود که یک هفته تا یک ماه دیگر هم نتوانیم این کار را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم تا مبلغ لازم را برای رفع نیاز‌ها خود تامین کنیم. تاکنون هم بخشی از این مبلغ هم تامین شده است. استقلال باید تقویت شود تا بتوانیم در رقابت‌های داخلی و خارجی نتیجه مناسبی بگیریم.

او ادامه داد: اگر از محل کسب قهرمانی‌های احتمالی داخلی و صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا مبلغی به باشگاه برسد می‌توان بخشی از هزینه‌ها را تامین کرد. اینکه ما اکنون نتوانیم درآمد زیادی داشته باشیم به این معنی نیست که تیم را هم تقویت نکنیم. استقلال باید برای موفقیت بازیکنان باکیفیتی جذب کند و ما هم به دنبال تقویت تیم هستیم.

نظری در مورد اینکه آیا اخبار مربوط به مانع تراشی وزارت ورزش برای حضور استقلال در عربستان صحت دارد گفت: تا این لحظه چنین موضوعی نیست. اینکه در بازی‌ها شرکت کنیم یا نکنیم، تابع تصمیمات داخلی نیست. ما تابع قوانین و مقرراتی هستیم که فیفا و AFC وضع می‌کنند. چون اگر در بازی‌ها شرکت نکنیم محروم شویم. بعید است کسی با این موضوع مخالفت کرده باشد و ما مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت.

او درباره اتمام قرارداد برخی از بازیکنان استقلال در پایان فصل گفت: مددی در تلاش است تا مذاکراتی را با بازیکنان داشته باشد. امیدواریم مذاکرات جدی دنبال شود. باشگاه به صورت جدی به فکر این است تا با بازیکنان مورد نظر فصل بعد وارد مذاکره شود و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه فصل قبل مشکلاتی برای رجیستر شدن نام شجاعیان در لیگ قهرمانان وجود داشت گفت: خوشبختانه آصفی در این بخش حضور دارد و مذاکراتی با نظام وظیفه و اداره گذرنامه انجام داده است تا برای خروج بازیکنان مشکلی به وجود نیاید. برخی از بازیکنان تیم هم مشکل تاریخ گذرنامه داشتند که این موضوع هم پیگیری شد. در این زمینه هم جای نگرانی وجود ندارد.

او درباره اعلام شماره حساب برای کمک‌های مردمی از سوی باشگاه استقلال گفت: خلیل زاده مسئولیت بخش اقتصادی را بر عهده دارد و برنامه‌های خوبی را آغاز کرده است. او در تلاش است تا با مددی این برنامه‌ها را به سرانجام برساند. زمانی که این برنامه‌ها به سرانجام برسد اوضاع اقتصادی ما بهتر می‌شود.

نظری در واکنش به صحبت‌های صدری عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بار‌ها در این زمینه صحبت کردم و بهتر است همکاران ما در هیئت مدیره رقیب کار خودشان را درست انجام بدهند و به مباحث دیگر باشگاه‌ها ورود نکنند. واقعیت این است که اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم.

او افزود: باشگاه برای دریافت کمک‌های مردمی وارد عمل نشد. دل هواداران برای استقلال سوخت و خودشان خواستند مبلغی را برای باشگاه جمع کنند. چون این اقدام خیرخواهانه بود و ما هم از آن‌ها حمایت کردیم، چون خودمان را از مردم می‌دانیم. در گذشته برخی از هواداران برای حمایت از باشگاه به ورزشگاه می‌آمدند، اما اکنون به خاطر ویروس کرونا چنین چیزی میسر نیست و به همین دلیل ما از اقدام و کمک هواداران حمایت کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار