نیک بین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید برای بودجه سنواتی کشور درآمد‌های پایدار تعریف کرد

نماینده کاشمر گفت: بودجه کشوربر اساس رفع تحریم و فروش نفت تنظیم می‌شود در حالی که تحریم‌ها تا زمانی که ایران به دنبال استقلال، است، برداشته نمی‌شود.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه‌ریزی کشور، گفت: با توجه به اینکه در کشور به لحاظ مالی دچار مشکل نیستیم، باید با اصلاح روند بودجه ریزی کشور از ظرفیت‌های بالای که وجود دارد استفاده کنیم.

وی یکی از مباحث مطرح در بحث اصلاح ساختار بودجه را فاصله گرفتن از وابستگی به نفت دانست و افزود: باید برای بودجه سنواتی کشور درآمد‌های پایدار تعریف کرد که منابع فراوانی برای این موضوع در کشور وجود دارد.

نماینده کاشمر یکی از منابع موجود در کشور برای ایجاد درآمد پایدار را سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و کشاورزی دانست و تصریح کرد: بودجه کشور بر اساس رفع تحریم و فروش نفت تنظیم می‌شود در حالی که تحریم‌ها تا زمانی که ایران به دنبال استقلال، است، برداشته نمی‌شود.

نیک بین با تاکید بر اینکه قالب بودجه کشور کاملا اشتباه است، اظهار کرد: منابع پایدار بودجه باید افزایش داده شود و پایه‌های مالیاتی نیز افزایش پیدا کند.

نماینده کاشمر در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید با ارائه راهکار ساختار بودجه بندی کشور را اصلاح کند، گفت: البته باید این نکته را در نظر بگیریم که تغییر در ساختار بودجه و کاهش سهم نفت باید به صورت تدریجی و پلکانی انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار