افزایش ۲۶۳ درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۶۳ درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از پایانه مرزی پرویزخان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به میزان صادرات از پایانه مرزی پرویزخان گفت : طی یازده ماهه ابتدایی امسال بیش از ۳۶۳ هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی پرویزخان صادر شده است.

او گفت : میزان صادرات از طریق پایانه مرزی پرویزخان در مدت مشابه پارسال بیش از ۹۹ هزار تن بوده که نشان دهنده افزایش ۲۶۳ درصدی صادرات در یازده ماهه ابتدایی امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ترانزیت ورودی و ناوگان حامل کالای ورودی در یازده ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱۰ هزار تن و در مدت مشابه پارسال ۸۷۵ هزار تن بوده که کاهش ۹۸ درصدی را نشان می‌دهد.

کاهش ۹۵ درصدی تردد مسافران خارجی از مرز پرویزخان

کرمی با اشاره به آمار ورودی مسافران ایرانی از طریق مرز پرویزخان به دلیل شیوع کرونا گفت: بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ مسافر ورودی ایرانی از طریق این مرز در یازده ماهه ابتدایی امسال تردد کرده که معادل کاهش ۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ مسافر خروجی ایرانی از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۶۸ درصدی داشته است.

او با بیان اینکه مجموع کل تردد مسافر ایرانی در مدت مذکور نسبت به پارسال کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: مجموع کل تردد مسافر خارجی در یازده ماهه ابتدایی امسال از طریق پایانه مرزی پرویزخان بیش از هفت هزار و ۶۰۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۹۵ درصدی داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.