دستگیری سارقان موتورسیکلت و دوچرخه در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقان موتورسیکلت و دوچرخه در آبادان و کشف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال چند فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه از منازل شهروندان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار تیم ویژه پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس موفق شدند ۲سارق سابقه دارکه در زمینه سرقت موتورسیکلت و دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی فعالیت داشتند را تحت نظر قرار داده تا اینکه مخفیگاه آنان را در مکانی دور افتاده در حواشی شهرستان، درون نخلستان‌ها شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیاتی آنان را دستگیر؛ تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت به صورت اوراق شده که در میان بوته‌های نخلستان جاسازی شده بود؛ ۲ دستگاه موتورسیکلت سالم و ۵ دستگاه دوچرخه مجموعا ۱۱ دستگاه کشف وضبط کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس به ۱۶ فقره سرقت در این زمینه اعتراف کردند گفت: پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.