بررسی عملکرد تیم فوتسال گیتی پسند در سالی که گذشت

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از آنکه تاسیسات را در لیگ قهرمان کرد، این بار می‌خواهد با گیتی پسند شانسش را امتحان کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان این فصل در مسابقات لیگ برتر با شکل و شمایل جدیدی وارد بازی‌ها شد، به طوری که آن‌ها ابتدای فصل توانستند وحید شمسایی سرمربی سابق تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی را به خدمت بگیرند. شمسایی روز‌های بسیار خوبی را در تاسیسات دریایی گذراند به طوری که موفق شد به همراه این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

حال او این بار می‌خواهد شانسش را با گیتی پسند اصفهان امتحان کند و بسیار امیدوار است که بتواند این تیم ریشه دار اصفهانی را برای سومین مرتبه در مسابقات لیگ برتر به مقام قهرمانی برساند. گیتی پسندی‌ها این فصل هزینه‌های بسیار زیادی انجام داده و مسئولان این باشگاه امید زیادی دارند که با وجود بازیکنان ملی پوش بتوانند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد درخشانی از خود نشان دهند. آن‌ها علاوه بر حفظ بازیکنان بزرگ و با تجربه فصل گذشته خود، توانسته اند چند ملی پوش دیگر هم به ترکیب تیم اضافه کرده و به نوعی با دست پر در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند.

در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان علاوه بر علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، سعید احمد عباسی که چند سالی می‌شود در این تیم حضور دارند، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، سپهر محمدی و علیرضا وفایی هم این فصل به ترکیب این تیم اضافه شده و با وجود چنین بازیکنان بسیار بزرگی گیتی پسند خود را از الان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان این فصل در مرحله اول مسابقات لیگ برتر موفق شد با اقتدار به عنوان تیم اول از گروه خودش به مرحله دوم صعود کند و خط و نشان محکمی برای سایر رقبای خود کشیده است.


بیشتر بخوانید


کار اصفهانی‌ها در مرحله دوم به مراتب سخت‌تر از دور اول است، زیرا آن‌ها باید در این مرحله با تیم‌های مس سونگون، کراپ الوند قزوین، فرش آرای مشهد، مقاومت البرز و سن ایچ ساوه رقابت کنند و به نظر می‌رسد راه دشواری برای فتح جام قهرمانی در پیش داشته باشند. در هر صورت وحید شمسایی تا اینجای کار موفق شده عملکرد بسیار خوبی در گیتی پسند اصفهان داشته باشد و باید منتظر ماند و دید این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.