باند برگشت شهرک صنعتی اردبیل بهسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با اختصاص اعتبارات عمرانی، بهسازی و ترمیم باند برگشت شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل ضمن اعلام این خبر گفت: با استفاده اعتبارات عمرانی وضعیت معابر این شهرک صنعتی بهسازی خواهد شد.

او بیان کرد: امسال با جذب ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی، بهسازی و آسفالت خیابان پنجم این شهرک انجام شد که در گام بعدی نسبت به اصلاح باند برگشت این شهرک اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل میزان اعتبارات در نظر گرفته برای ترمیم باند برگشت این شهرک صنعتی را در حدود ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: مراحل پیمان سپاری پروژه در حال انجام بوده که پس از انجام تشریفات اداری و تعیین پیمانکار ذیصلاح تا پایان امسال، نسبت به اجرای پروژه در فروردین ماه سال آتی اقدام خواهد شد.

اهلی افزود: با تخصیص اعتبارات عمرانی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود معابر این شهرک صنعتی بهسازی و برای عبور و مرور واحد‌های تولیدی مناسب سازی و تسهیل شود.

او فرسودگی و نیاز به ترمیم معابر و تاسیسات شهرک صنعتی شماره یک اردبیل را از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی برشمرد و تصریح کرد: به علت مستهلک شدن و فرسودگی معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل، بهسازی آن در حد توان شرکت شهرک‌های صنعتی نبوده و به اعتبارات عمرانی نیاز است که با جذب این اعتبارات، روند بهسازی و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک شتاب خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: تا با تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار