روز بدون فوتی کرونا در بوشهر/ تعداد بستری‌ها همچنان سه رقمی است

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: امروز این استان فوتی ناشی از کرونا نداشت و تعداد قربانیان این ویروس ۹۰۱ نفر باقی ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۱۵ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار از بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسید، افزود: تا کنون ۹۰۱ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد پنج نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱ هزار و ۳۴۹ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کرد و لازم است میزبان شهروندان این استان‌ها نیز نباشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.