سیرجانی‌ها فاتح رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان

فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر یک مقابل شهرداری ارومیه پیروز و قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ و چهارمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از ۱۵ شهریورماه آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه) با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.

تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.

این مسابقه که در حضور چهره‌هایی همچون مسعود سلطانی‌فر، مهدی علی‌نژاد، محمدرضا داورزنی، امیر قلعه‌نویی و... برگزار شد در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های (۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۳۰، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱) به سود شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.

دیدار اول فینال را شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود تمام کردند و دیدار دوم را هم سیرجانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر به نفع خود تمام کرده بودند.

به این ترتیب سی و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم فولاد سیرجان تمام شد و شهرداری ارومیه در جایگاه دوم ایستاد. ضمن این که تیم‌های هراز آمل و سپاهان هم به کسب عنوان سوم مشترک بسنده کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار