برخورد پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:پلیس در بحث حفاظت از جان مردم جدی بوده و امنیت مردم خط قرمز پلیس است،پلیس با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، اجازه سودجویی افرادی که منافع شخصی خود را نسبت به حقوق اجتماعی مردم نادیده گرفته و شادی متعارف مردم را بهم بزنند، نمی‌دهد و قطعا با آن‌ها مقابله خواهد کرد.

اوافزود:راننده هر خودرو و یا هر موتور سیکلت سواری اگر مواد محترقه پرتاب کند و یا این‌که پلیس از خودروی آن‌ها مواد محترقه کشف کند، خودروی آن‌ها از همان تاریخ تا ۱۵ فروردین سال آینده در توقیف خواهد بود.

اوگفت:تعداد گشتی‌ها و طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای برای این شب در سطح استان داریم، حضور مستمر ماموران کلانتری و پاسگاه‌ها در این شب برنامه ریزی شده است و مردم بدانند که پلیس از مردم و برای مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:از جوانان و شهروندان استدعا داریم با پلیس همکاری کنند،زیرا پلیس مخالف شادی مردم نیست، ولی نگران سلامتی و امنیت مردم است.

سردار محمدی گفت: پلیس مخالف شادی مردم نبوده، بلکه با آزار و اذیت مردم و تحرکات جمعی و ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم مخالف است و با افراد هنجار شکنی که بخواهند موجبات آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند، برخورد خواهد کرد.

او اعلام کرد:رانندگانی که بخواهند از ساعت ۹ شب تا سه صبح در خیابان‌ها و معابر شهر تردد کنند، توسط دروبین‌های نظارتی و ثبت تخلفات و نیز کارکنان پلیس اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

او افزود: توصیه می‌کنیم که مردم و خانواده‌ها در کنار فرزندان خودشان باشند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:نگاه پلیس یک نگاه اجتماعی و جامعه محور است که در این راستا از مردم عزیز استدعا داریم که به خاطر حفظ سلامت خودشان با توجه به شرایط بحرانی کرونا از آسیب‌های چهارشنبه آخرسال خود را مراقبت کنند، چراکه سلامتی خودشان در خطر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار