جهیزیه هدیه‌ای برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲۰ سری جهیزیه همزمان با اعیاد شعبانیه به زوج‌های جوان نیازمند در بندر امام خمینی (ره) اهدا شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد را یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: ۲۰ سری جهیزیه کامل همزمان به فرخنده اعیاد شعبانیه به زوج‌های جوان نیازمند ساکن بندر امام خمینی (ره) اهدا شد.

او با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه و ۱۳ هزار قلم لوازم خانگی ضروری به نوعروسان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است، افزود: همچنین به ۲۵۵ خانوار متاثر از آبگرفتگی در بندر امام معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی ضروری زندگی با مشارکت خیرین اهدا شد.

شیبه اظهار داشت: تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه، اشتغالزایی برای مددجویان، تامین مخارج تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش کمیته امداد، اعزام به سفر‌های زیارتی، تامین هزینه‌های درمان، اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین و ... از جمله اقداماتی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری خیرین و نیکوکاران انجام می‌دهد.

براساس این گزارش؛ در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحویل لوازم خانگی به خانواده‌های متاثر از آبگرفتگی‌ها در بندر امام خمینی (ره) سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و مسئولان استانی سپاه پاسداران حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.