نعمتی: ۲ خطا کردم و داور من را اخراج کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اخراج خود مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم به چه دلیل داور به من کارت قرمز داد. من ۲ خطا کردم و اخراج شدم. در هر ۲ صحنه هم می‌توانست به من کارت ندهد. واقعا دلیل کارت‌های داور را نمی‌دانم. باور دارم داور سختگیرانه‌ترین کارت قرمز عمر داوری خودش را به من داد و در حالی که می‌توانست این کار را انجام ندهد.

نعمتی افزود: بعد از اخراج تیم ما فشار سنگینی را تحمل کرد. اگر بازی به تساوی می‌رسید داور چه جوابی برای هواداران ما داشت. باز هم می‌خواستند از ما عذرخواهی کنند.

نعمتی درباره پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به هواداران این برد را تبریک می‌گویم. نفت تیم خوب، دونده و سخت کوشی است. خدا را شکر توانستیم ۲ گل بزنیم و سال ۹۹ را با قهرمانی تمام کنیم.

او ادامه داد: ۹۹ سال خوبی برای تیم ما بود. توانستیم به فینال آسیا برسیم. امیدوارم سال آینده را نیز با قهرمانی و موفقیت پشت سر بگذاریم.

سیامک نعمتی درباره حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: کشور ما شرایط میزبانی را ندارد. علاقه‌مند بودیم که با توجه به حضور در فینال آسیا این میزبانی را کسب کنیم.

نعمتی درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز ۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کردیم. امیدواریم در آینده شرایط باشگاه بهتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
داور یا اینکه کور رنگی داشته رنگ لنگ به تنت را زرد دیده و تصور کرده که بازیکن تیم نفت هستی !!!
آخرین اخبار