ربیعی: از عملکرد مس رفسنجان راضی نیستم/ تصمیمات داور در بازی تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: پیروزی آلومینیوم در این دیدار را به کادر فنی و تمام عوامل این تیم تبریک می‌گویم. از عملکرد تیمم راضی نیستم، زیرا این دیدار جزو معدود دیدار‌های این فصل ما بود که از مدار برنامه‌های تعیین شده خارج شدیم. آثار ۱۲۰ دقیقه فشار در دیدار جام حذفی برابر سپاهان در این بازی نمایان شد و نیمکت تیم ما خالی بود. پس از دریافت گل زودهنگام، آلومینیوم عقب نشینی کرد و در نیمه دوم رو به دفاع فشرده آورد.   موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

ربیعی در خصوص اشتباه نوشی صوفیانی، دروازه بان تیمش در این دیدار گفت: نوشی صوفیانی دروازه بان خوبی است و عملکرد خوبی داشته است. ممکن است هر بازیکنی اشتباه کند و این طبیعی است. تمام بازیکنان تلاش کردند گل بزنیم، اما نشد. هیچ وقت تیمم را تا این حد خسته ندیده بودم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد تیم داوری عنوان کرد: معمولا کاری به داوری ندارم، اما چند سوال برای من پیش آمده است. مشابه حرکتی که کعبی در دیدار جام حذفی انجام داد و داور به خاطر آن داور تصمیم گرفت در دقیقه ۱۱۰ تیم ما را ۱۰ نفره کند، در بازی امروز تکرار شد، اما بازیکن حریف کارت قرمز نگرفت. آیا اجرای قانون به سلیقه داور بستگی دارد؟

او افزود: سوال دوم من این است که چگونه هند واضح بازیکن حریف اعلام نشد. ۱۹ مسابقه در این فصل برگزار کرده ایم و حتی یک ضربه پنالتی هم برای ما اعلام نشده است. اشتباه پیش می‌آید، اما از داوران خواهش می‌کنم که بدانند هر تصمیم شان می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. شاید نیازمند این باشیم که از داوران گله کنیم تا در بازی‌های مس رفسنجان با دقت بیشتری قضاوت کنند، اما اکنون نمی‌دانم در خصوص داوری صحبت کنم یا خیر، زیرا تصمیمات داور به شکل مستقیم در بازی تاثیرگذار بود. امروز ۱۸ بازیکن در لیست داشتیم و روز خوب ما نبود، اما این توجیه باخت مقابل آلومینیوم نیست و این شکست چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص تحول تیمش از هفته پنجم اظهار داشت: مس رفسنجان از همان ابتدا روند خوبی را طی می‌کرد. تیمی که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده است، نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط لیگ برتر وفق دهد. مس رفسنجان به عنوان یک تیم لیگ برتری شده، توانسته خودش را در رتبه تک رقمی نگه دارد. این در حالی است که بیشتر تیم‌های لیگ برتری شده تا هفته‌های پایانی برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند. از ابتدا تلاش کردم یک شخصیت باثبات‌تر برای مس رفسنجان بسازم. تبعات جام حذفی و خستگی ۱۲۰ دقیقه بازی برابر سپاهان در اصفهان، تاثیرش را در این دیدار نشان داد. تمرین در چمن مصنوعی در بازیابی تیم تاثیر گذار بود. امیدوارم هر چه سریع‌تر شرایط برای تمرینات تیم ما در یک چمن طبیعی فراهم شود.


بیشتر بخوانید


ربیعی در خصوص احتمال جذب محمد انصاری تصریح کرد: روز گذشته متوجه شدیم که انصاری از پرسپولیس جدا شده و چند تیم خواهان او هستند. به باشگاه اعلام کردم که اگر انصاری قراردادش را فسخ کرده است با او وارد مذاکره شوند. مدیرفنی تیم به صورت تلفنی با او صحبت کرده و شرایطی مهیا شده که این بازیکن برای مذاکره به رفسنجان بیاید. تشخیص دادم که در پُست دفاع چپ نیاز به تقویت داریم. برای پُست دفاع راست هم با حسن جعفری توافق کرده ایم. حضور این ۲ بازیکن باتجربه به شخصیت مس رفسنجان کمک می‌کند.

او در پایان گفت: در ابتدای قرن جدید برای مردم کشورم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در سال ۱۴۰۰ از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار