عامل قتل خانوادگی در کنگان شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر و فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از شناسایی قاتل پنج شهروند این شهرستان خبر دادند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنج نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری نامبرده در حال انجام است.

او افزود: مقتولان شامل سه دختر ۲۱، ۱۸ و ۱۴ساله و مادر بزرگ ۷۵ ساله آن‌ها و یک جوان ۲۱ ساله هستند که قاتل در زمان قتل (شامگاه ۲۸ اسفند) درمنزل مقتولین حضور داشته و گفته می‌شود قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته است.


بیشتر بخوانید


دادستان بوشهر بیان کرد: قاتل از بستگان مقتولین بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان هم با اشاره به جزئیات حادثه قتل پنج شهروند کنگانی گفت: قاتل پسر عموی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ دیشب(پنجشنبه ۲۸ اسفند) با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مادر بزرگ، سه خواهر و یک جوان خواستگار یکی از دختر‌های خانواده را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ رهام رضایی افزود: متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

او ادامه داد: پلیس به صورت ویژه در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان عنوان کرد: طبق بررسی کارآگاهان پلیس، وجود شواهد و مدارک، احتمال انگیزه قتل اختلافات خانوادگی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.