امام جمعه بوشهر:

مردم باید حل مشکلات اقتصادی را لمس کنند

امام جمعه بوشهر گفت: در سال جدید مسئولان باید در حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را به خوبی لمس کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: در سال جدید مسئولان باید در حل مشکلات معیشت و بیکاری جوانان تلاش کنند و این کار باید در عمل نیز دیده شود تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را به خوبی لمس کنند.

او ادامه داد: در این سال در حوزه اقتصادی نیز از حیث معیشت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد که با برگزاری رزمایش مواسات به دستور رهبر انقلاب، بخشی از آسیب دیدگی اقشار آسیب‌پذیر در اثر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با اشاره به نحوه مدیریت سفرهای نوروزی عنوان کرد: اینکه شهر‌ها باز باشد و به مردم گفته شود که سفر‌های نوروزی نروند یک تناقض است که باید مدیریت لازم برای آن صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری افزود: مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر به شرایط علمی و دقیق نظارتی نیاز دارد که امید است در برنامه‌ریزی‌های آینده این نوع مدیریت‌ها دیده شود تا در حوزه سلامت خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

او گفت: سال ۹۹ سالی پر فراز و نشیب و تلخی همراه با مشکلات اقتصادی بود، ولی با این حال حماسه‌هایی رخ داد که از جمله آن‌ها تلاش‌های کارکنان درمان برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا بود.

امام جمعه بوشهر افزود: بخشی از تلخی‌های سال ۹۹ ناشی از شیوع ویروس کرونا بود که باعث شد هموطنان زیادی جان خود را از دست دهند.

صفایی بوشهری بیان کرد: برای سال نو در ایران به عنوان کشوری انقلابی و اسلامی باید برنامه‌های فرهنگی و مسائل مرتبط با آن مورد توجه جدی قرار گیرد و در فضا‌های عمومی اخلاق محوری و احترام به مردم و تکریم آن‌ها در اولویت اصلی مسئولان باشد.

او از مردم خواست در روز‌های پایانی سال به نیازمندان کمک کنند تا آن‌ها نیز سال نو را با شادی و خوشحالی آغاز کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.