آمریکا به دنبال مذاکره است، اما همچنان با تهدید سخن می‌گوید

امام جمعه همدان گفت: آمریکا به دنبال مذاکره است، اما سیاست‌های خود را تغییر نداده و همچنان با زبان زور و تهدید سخن می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان، بیان کرد: آمریکا به دنبال مذاکره است اما سیاست‌های خود را تغییر نداده و همچنان با زبان زور و تهدید سخن می‌گوید.

او با بیان اینکه مردم ایران در سال ۹۹ فشار اقتصادی زیادی را تحمل کردند، اظهار داشت: کشور در تولید کالا‌های اساسی مشکلی ندارد و برای رفع مشکلات باید شیوه توزیع و نحوه نظارت برای رفع مشکل مردم تغییر کند.

امام جمعه همدان گفت: شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه در سال ۹۹ موجب بروز مشکلاتی برای کشور و مردم شد که مسئولان به ویژه دولتمردان باید همچنان برای رفع مشکلات و خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش و کوشش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: کادر درمان، جامعه بسیجیان و پاسداران و گروه‌های جهادی در طول سال ۹۹ تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم انجام دادند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: اعضای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و در راس آن‌ها کادر پزشکی و درمانی کشور با مجاهدت و تلاش شبانه روزی، حماسه بزرگی آفریدند و بدون شک در نزد خداوند متعال ماجور خواهند بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.