لطیفی: در سال جدید برای مردم آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عید نوروز و اتفاق‌هایی که در سال ۹۹ رخ داد توضیحاتی را بیان کرد.

علی لطیفی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گوی عیدانه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سال نو را به تمام هموطنانم در سراسر دنیا تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی سلامتی، صلح، رفاه و آسایش می‌کنم. لطیفی در خصوص عید نوروز و اتفاق‌هایی که در سال ۹۹ رخ داد در گفت و گویی دوستانه توضیحاتی را بیان کرد.

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

تمام سین‌های هفت سین خوب هستند. از نظر من سبزه (نماد طبیعت) بهترین سین هفت سین است.

چه نمره‌ای به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید؟

از لحاظ فوتبالی چوکا تالش را به لطف خدا و همت بازیکنان از کما خارج کردیم، برای همین به خود نمره ۱۷ را می‌دهم. در زندگی شخصی هم نمره ۱۵ را به خودم می‌دهم. نمره ۲۰ فقط برای خدا است.

بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۹؟

بهترین اتفاق برای من احیای تیم ناامید چوکا تالش بود. بدترین اتفاق هم از دست دادن مردم عزیزمان، به خصوص دوست عزیزم مهرداد میناوند که قدیمی‌ترین دوستی را بین فوتبالیست‌ها با داشتم و علی انصاریان بود.

در رابطه با درگذشت ۲ پیشکسوت فوتبال کشورمان (مهرداد میناوند و علی انصاریان) مطلبی را بیان کنید.

قبل از فوتبالیست شدن با مهرداد میناوند دوست بودم. مهرداد به محله ما می آمد تا فوتبال بازی کنیم. از همان جا با هم دوست شدیم و به ۲ تیم بزرگ رفتیم. من به استقلال و مهرداد به پرسپولیس. با هم به تیم ملی رسیدیم و حضور در جام جهانی را تجربه کردیم. هر دوی ما هم کشور اتریش را برای لژیونر شدن انتخاب کردیم. بعد از خداحافظی از فوتبال من مربی شدم اما او نشد. البته هر دوی ما رسانه‌ای شدیم. سفر‌هایی با هم داشتیم. بیشترین دعوا را با هم داشتیم، البته میناوند روح بزرگی داشت و برای آشتی پیش قدم می‌شد. علی انصاریان بازیکن متعصبی بود و با او هم دوست بودم. با او برنامه تلویزیونی مشترک داشتم. نمی‌دانم چه حکمتی بود که مهرداد و علی از پیش ما رفتند.

برای سال ۱۴۰۰ آرزوی سلامتی و صلح و آرامش برای مردم سراسر دنیا دارم. آرزو می‌کنم خداوند در شروع قرن جدید تمامی جنگ طلبان را نابود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار