توزیع ۳ هزار بسته غذایی بین نیازمندان کاشانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: توزیع سه هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همزمان با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ از سوی خیران بین نیازمندان کاشانی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: هریک از بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت، ماکارونی، تن ماهی، روغن و حبوبات به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است که در تعطیلات نوروز بین محرومان توزیع می‌شود.

او ادامه داد: این کمک‌ها از سوی مردم، خیران، پایگاه‌های بسیج، جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان و بنیاد احسان از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) جمع‌آوری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح محله‌ها را از دیگر برنامه‌های بسیجیان در این شهرستان اعلام کرد.

او با یادآوری اجرای برنامه هر پایگاه بسیج یک خدمت با تشکیل ۶۳ قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی در سال ۱۳۹۹ خاطر نشان کرد: این برنامه در راستای مبارزه با ویروس کرونا با همکاری همه دستگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی، موسسه‌های خیریه و مردم نهاد اجرا شد.

سرهنگ اکبری، اجرای رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیران در سال ۱۳۹۹  را یادآور شد و خاطر نشان کرد: خیران این شهرستان افزون بر ۱۶ میلیارد تومان به این رزمایش کمک کرده‌اند.

به گفته او، قرارگاه‌های جهادی با محوریت امام جماعت مساجد و این مکان مقدس به عنوان پشتیبان معنوی و مادی در شهر‌ها و روستا‌های کاشان فعالیت می‌کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار