دستگیری سارق سابقه دار با ۲۱ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۱ فقره سرقت در بجنورد خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظارهری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه تعمیر لوازم خانگی به منزل این شهروند مراجعه و به زور مقداری طلا و جواهرات و مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را سرقت و از محل بلافاصله متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی دریافتند که سارق به وسیله یک دستگاه خودروی ۴۰۵ بعد از سرقت از محل متواری شده است، افزود: با تلاش مستمر و بررسی دوربین‌های مداربسته و پلاک خوان، موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های شهر بجنورد شناسایی کنند.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل ماموران این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سردار مظاهری با بیان اینکه این فرد ۲۱ فقره سابقه انواع سرقت را در پرونده خود داشت، افزود: کارآگاهان موفق شدند همدست او  را نیز دستگیر و در نهایت هر دو متهم را بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.