استاندار ایلام:

ایلام همواره مهد قهرمانان و دلاوران ایران زمین بوده است

نوذری گفت: قهرمانان شایسته ایلامی همواره در رقابت‌های مختلف بین المللی شایستگی خود را به اثبات رسانده اند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری استاندار ایلام ، کسب مدال طلای ورزشکار ایلامی در مسابقات جهانی تیراندازی را تبریک گفت.

در پیام تبریک نوذری استاندار ایلام آمده است:

حضور افتخار آفرین و کسب مدال طلای تپانچه ۱۰ متر جهانی توسط جواد فروغی قهرمان ارزنده ایلامی در مسابقات جهانی دهلی هندوستان موجب شادمانی، غرور و سربلندی ملت بزرگ ایران شد و بار دیگر شایستگی‌های جوانان عزیزمان را به اثبات رساند.

او در ادامه با عنوان این مطلب که ایلام همواره مهد قهرمانان و دلاوران ایران زمین بوده، بیان کرد: قهرمانان شایسته ایلامی همواره در رقابت‌های مختلف بین المللی شایستگی خود را به اثبات رسانده اند و امروز نیز در صحنه جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به این مطلب که آغاز سال ۱۴۰۰ با قهرمانی این ورزشکار ایلامی را به فال نیک می‌گیریم ، مطرح کرد: اینجانب این موفقیت غرورآفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی و استان ایلام، خانواده این قهرمان افتخار آفرین و جامعه ورزشی کشور و استان تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.