در سال ۹۹؛

کشف بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: در سال ۹۹، بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور  جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: امسال با اجرای ۱۲۴ عملیات توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی این شهرستان ۱۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور اظهار داشت: در این راستا ۱۲۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۹ نفر نیز دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

او در ادامه افزود: در سال جاری ۷۳ درصد از سرقت‌ها منجر به کشف و ۸۵۹ نفر سارق دستگیر شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب با اشاره به اجرای ۴۹ طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی سال‌جاری گفت: در این زمینه ۲ هزار و ۲۴۵ واحد صنفی به صورت محسوس و ۲ هزار و ۵۶۲ واحد صنفی به صورت نامحسوس مورد بازدید قرار گرفته که ۴۵۱ واحد صنفی غیرمجاز و ۶۵۰ باب واحد صنفی نیز به علت عدول از رعایت دستورالعمل بهداشتی در ایام کرونا پلمب شده است.

سرهنگ رستم‌پور با اشاره به عملکرد پلیس راهنمایی رانندگی میاندوآب اظهار داشت: امسال چهار هزار و ۱۷۱ فقره گواهینامه برای متقاضیان گواهینامه صادر شده و ۱۲ هزار و ۸۳۰ دستگاه وسایط نقلیه نیز شماره گذاری شده است.

او افزود: یک‌هزار و ۱۳ دستگاه خودرو به علت تخلف رانندگان توقیف و رانندگان به مقام قضایی معرفی شدند.

او اضافه کرد: دراجرای طرح‌های محدویت ایام کرونا نیز ۲ هزار و ۵۶۹ دستگاه خودرو ناقض اجرای طرح جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب بیان کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی این شهرستان نسبت به سال قبل هشت درصد افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ رستم‌پور گفت: همچنین در سال جاری ۳۱ هزار و ۸۹۸ مورد تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ثبت شده که نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.