عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پشتیبانی راهکار غلبه بر تحریم‌های داخلی

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:جهش تولید سهم عمده‌ای در خنثی‌سازی تحریم‌ها دارد و باید با پشتیبانی و رفع موانع تولید رشد اقتصادی بالایی را امسال شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، پیرامون نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت: حتماً در مجلس یازدهم که یک مجلس انقلابی لقب گرفته، تلاش خواهیم کرد در سال ۱۴۰۰ آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است را عملی و در راستای پشتیبانی از بحث تولید گام برداریم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه در زمینه قانون‌گذاری و همچنین نظارت در این خصوص لازم باشد به نحو احسن انجام خواهیم داد، تصریح کرد:جهش تولید سهم عمده‌ای در خنثی‌سازی تحریم‌ها دارد و باید با پشتیبانی و رفع موانع تولید رشد اقتصادی بالایی را امسال شاهد باشیم.

او تصریح کرد: دشمن اکنون بر روی بعد اقتصادی متمرکز و به کشور فشار تحمیل می‌کند، همین موضوع سبب می‌شود که اگر ما از قبل چاره‌ای برای این موضوع نداشته باشیم مشکلات زیادی به مردم وارد شود و چاره مقابله با فشار‌های استکبار، خنثی‌سازی آن‌ها با تقویت تولید است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه اصل جهش می‌تواند خنثی کننده تحریم‌ها باشد و انجام پشتیبانی می‌تواند تحریم‌های داخلی را برطرف کند، ادامه داد: بعد از رفع موانع و پشتیبانی باید بتوانیم تحریم‌های داخلی مثل سو ءمدیریت‌ها و کارشکنی برخی مدیران داخلی را برطرف کنیم.


منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.