پیش‌بینی وزش باد و بارش پراکنده در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر روز یکشنبه تا اواخر امشب بدلیل گذر امواج کم‌دامنه از آسمان استان، افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه و در برخی نقاط احتمال رخداد بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،بهروز مرادپور،مدیرکل هواشناسی لرستان  اظهار کرد: از فردا دوشنبه تا ظهر سه شنبه بارشی در لرستان مشاهده نمی‌شود و پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد پدیده‌های غالب آسمان استان می‌باشند.

او افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سه شنبه با توجه به بالابودن شاخص‌های ناپایداری علاوه بر ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط بارش‌هایی بصورت خفیف و پراکنده را خواهیم داشت.

مرادپور گفت: از اواخر چهارشنبه و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه با توجه به نزدیک شدن امواج یک سامانه بارشی به منطقه، برای اغلب نقاط به خصوص شهر‌های شمالی و شرقی رگبار‌های بهاری گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان اظهار داشت: امشب و فردا شب با توجه به تضعیف توده هوای سرد، دما‌های شبانه روند افزایشی را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.