کره شمالی خواستار رسیدگی به نقض حقوق بشر در کشور‌های غربی شد

کره شمالی با انتقاد از کشور‌های غربی به دلیل نقض حقوق بشر، جامعه جهانی را به حل این مشکل فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه کره شمالی با اشاره به اینکه نقض حقوق بشر از سوی کشور‌های غربی یک مشکل فوری است و باید از سوی جامعه جهانی حل شود، خاطرنشان کرد که در حال حاضر در کشور‌های غربی عموم مردم با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد قربانی جرائم می‌شوند، و گروه‌های جنایتکار اختیار کل جامعه را به دست می‌گیرند.

این وزارتخانه همچنین تصریح کرد که اعمال خشونت‌آمیز علیه زنان بیش از حد توصیف در آنجا خطرناک است و تاکید کرد که مشکل تبعیض نژادی در جهان غرب تشدید شده است.

وزارت خارجه کره شمالی اضافه کرد کشور‌های غربی از طریق حملاتی که هدف آن‌ها سقوط نظام‌های حاکم در سایر کشورهاست و تصویب قوانین ناعادلانه به نام دفاع از حقوق بشر، استاندارد دوگانه خود را در جامعه جهانی ترویج می‌کنند.

شایان ذکر است، کشور‌های غربی همیشه دولت‌هایی که با سیاست‎‌های آن‌ها مخالفند را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند در حالی که بیشترین نقض حقوق بشر در این کشور‌ها اتفاق می‌افتد مثل قتل سیاه‌پوستان، قتل‌عام اقلیت‌ها بویژه مسلمانان، آزار و اذیت و شکنجه زندانیان و تحت فشار قرار دادن مهاجرین که هر ساله بر تعداد این جرائم افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار