اجرای طرح کنترل کرونا در پایانه مرزی آستارا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح کنترل کرونا در پایانه مرزی آستارا پانزدهم فروردین با حضور ۲۲ امدادگر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:طرح کنترل مبادی مرزی آستارا از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تاکنون  ١١١ نفر در اجرای این  طرح تب سنجی شدند که  از این تعداد ۶۵ نفر مرد و ۴۶ نفر زن هستند.

او ،  با بیان اینکه در این مدت  پنج مورد تست PCR برای سه مرد و یک زن انجام شده است، افزود: ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز بین برخی از مسافرانی فاقد تجهیزات بهداشتی بودند توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی تا پانزدهم فروردین با حضور ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی آستارا ادامه دارد.

غلامی افزود: در اجرای این طرح امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در کنار نیرو‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انجام تست کرونا اقدام خواهند کرد.

او با بیان اینکه  در اجرای طرح کنترل مبادی مرزی در مرز آستارا محلی برای قرنطینه افراد در صورت مثبت شدن تست کرونا آنان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.