افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۶۴ نفر

در شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد جدید فوت ناشی از بیماری کرونا در خراسان جنوبی، مجموع موارد فوت شده به ۷۶۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۹۲ آزمایش کرونا در استان، آزمایش ۱۹ نفر مثبت قطعی اعلام شده است، گفت: از این تعداد ۱۳ بیمار سرپایی و ۶ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

او افزود: از این تعداد ۱۲ مورد از بیرجند، ۳ مورد از قاین، ۲ مورد از سربیشه، یک مورد از طبس و یک مورد از زیرکوه بوده است و از سایر شهرستان‌ها موردی گزارش نشده است.

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: از این تعداد ۳۱ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا و ۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تا روز گذشته ۴۳ هزار و ۷۷۴ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد جواب تست ۱۶ هزار و ۷۳ مورد مثبت اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: تاکنون ۱۵ هزار و ۲۷۸ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته اند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

مهدی زاده اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۳۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان ها‌ی استان پذیرش شده اند که در همین مدت ۲۹ بیمار شامل ۸ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی به ۷۶۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.