انگلیس قوانین مهاجرتی خود را سختگیرانه‌‌تر می کند

دولت انگلیس قصد دارد قوانین سختگیرانه‌ای را برای مهاجرانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند وضع کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری آسوشیتدپرس، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس اعلام کرد از این پس افرادی که از راه قانونی درخواست پناهندگی دهند در مدت زمان کمتری درخواست آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بدون محدودیت می‌توانند به صورت نامحدود در این کشور اقامت داشته باشند، ولی در مقابل افرادی که از راه‌های غیرقانونی و قاچاق وارد خاک انگلیس شوند، راه دشواری برای دریافت حق اقامت در این کشور در پیش خواهند داشت.

وزیر کشور انگلیس همچنین عنوان کرده پس از اجرایی شدن قوانین جدید مهاجرتی، مهاجرانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور شوند به هیچ عنوان از حقوق برابری با مهاجران قانونی برخوردار نخواهند بود. همچنین مقرر شده در ضمن این قانون افرادی که از طریق کانال انگلیس مهاجران غیرقانونی را وارد این کشور می‌کنند به حبس ابد محکوم شوند.

در یک سال گذشته بیش از ۳۵ هزار نفر در انگلیس تقاضای پناهندگی ثبت کرده اند که بیشترین آن‌ها از آلبانی و عراق بوده است.

دولت انگلیس معتقد است در صورت اجرایی شدن قوانین جدید مهاجرتی، "عدالت" به درستی بین افرادی که قانونی درخواست اقامت داده اند با کسانی که غیرقانونی وارد خاک این کشور می‌شوند اجرایی می‌شود.

جزئیات این طرح که دولت انگلیس آن را "بزرگترین بازنگری در نظام پناهندگی" نامگذاری کرده قرار است در هفته‌های آتی اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار