ورزشکاران در جبهه سردار سلیمانی با کرونا می‌جنگند

رییس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان از مشارکت و همکاری جمعی از ورزشکاران با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

ساسان زکی پور رییس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدافعان سلامت در همه عرصه‌ها و سنگر‌ها دوشادوش سایر گروه‌ها و اقشار نقش آفرینی و برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کرده اند.

او افزود: بنابراین نامگذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مدیریت کرونا بسیار هوشمندانه انجام گرفته است و همه اقشار خود را در زیر پرچم این شهید والامقام در این طرح سهیم می‌دانند و مشارکت و همدلی را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارند و ورزشکاران تحت پوشش هیات انجمن‌های ورزشی دوشادوش دیگر نهاد‌ها و ادارات در قالب تیم‌های چند نفره و به صورت سازماندهی شده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند.

 

 

ورزشکاران در جبهه سردار سلیمانی با کرونا می‌جنگند

زکی پور هدف از حضور ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق حضور نیرو‌های ورزشی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان کرد.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت بیماری کرونا ویروس و بیماریابی هوشمندانه به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری در سراسر کشور با مشارکت‌های گروه‌های جهادی، هلال احمر، بسیج، سپاه و... آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ورزشکاران در جبهه سردار سلیمانی با کرونا می‌جنگند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.