کلاهبرداری با شگرد آگهی جعلی فروش نهاده‌های دامی

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از کشف یک پرونده کلاهبرداری مالی با شگرد نشر آگهی جعلی فروش نهاده‌های دامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از کشف یک پرونده کلاهبرداری مالی با شگرد «آگهی جعلی فروش نهاده‌های دامی و کود‌های شیمیایی به قیمت ارزان» خبر داد و گفت: برخی از سایت‌های فروش نهاده‌های دامی و کود‌های شیمیایی و یا آگهی‌های با مضمون فروش این کالا‌ها در فضای مجازی، پس از دریافت وجه از دامداران و کشاورزان از ارسال محصولات خودداری کرده و یا اقدام به ارسال محصولات نامرغوب و بی‌کیفیت می‌کند.

او با بیان اینکه برخی از فروشگاه‌های اینترنتی بدون مجوز‌های لازم در حال فعالیت هستند، افزود: دامداران و کشاورزان دقت کنند که خرید‌های موردنیاز خود را از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) و یا نشانگاه‌های اعلامی از طرف ارگان‌های رسمی و معتبر کشور نظیر وزارت جهاد کشاورزی انجام دهند.

عسگری هشدار داد: بیشتر مشتریانی که از سایت‌های بدون مجوز خرید می‌کنند و یا به آگهی‌های مندرج در سایت‌های فروش آنلاین مراجعه می‌کنند، پس از خرید از کالا‌های دریافتی خود ناراضی هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: در خرید‌های آنلاین کسب‌وکار‌های فاقد مجوز تبلیغات اغواکننده‌ای را به نمایش می‌گذارند که باعث جلب توجه مشتریان و کاربران فضای مجازی می‌شود به همین دلیل کاربران فضای مجازی باید مراقب باشند فریب این تبلیغات اغواکننده را نخورند و در هر خرید اینترنتی به اصالت سایت توجه کنند و اطمینان حاصل کنند که سایت دارای‌ای نماد باشد.

عسگری اضافه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و آن‌ها را به کار ببندید تا در معرض این‌گونه کلاه‌برداری قرار نگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار