چرخ هایی که نچرخیده توقیف شدند

فرمانده انتظامی بشرویه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون ایسوزو ۴۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از کامیون ایسوزو تعداد ۴۴ حلقه لاستیک خارجی که به صورت قاچاق و فاقد مجوز حمل بود را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۵۲ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مریمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با بیان اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.