رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان خبر داد؛

اجرای ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در کردستان

دره وزمی گفت: در سال «جهش تولید» جهت رفع موانع تولید ۳۴ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کرستان برگزار شد که ۷۰ درصد آن اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را بر محور تولید و اقتصاد قرار می‌دهند.

او افزود: برای عملی‌شدن این شعار سازمان صنعت، معدن و تجارت به تنهایی نمی‌تواند کاری کند، بلکه تمام دستگاه‌های حاکمیتی و سه قوا در راستای وظایف کاری خود باید شعار سال را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور، حمایت از تولید و برداشتن موانع پیش روی تولید است اظهار کرد: راهکار‌های پشتیبانی و حمایت از تولید باید شناسایی و موانع آن برطرف شود.

او حرکت در مسیر تولید را نیازمند اعتقاد و ایمان قلبی دانست و افزود: مشکل واحد‌های تولیدی در حقیقت مشکل یک جمعیت و گروه فعال در عرصه کار و تولید است و اگر اعتقاد و ایمان به بخش تولید نباشد، اقدامی صورت نمی‌گیرد.

دره‌وزمی اذعان داشت: تولیدکننده باید واقعا تولیدکننده باشدو این چنین مواردی باید حمایت و پشتیبانی شوند چرا که برخی واحد‌ها به دلیل بی‌مدیریتی، بی‌کیفیتی و نداشتن بازاریابی تعطیل می‌شوند.

او با عنوان اینکه تولید تنها راه نجات کشور است یادآور شد: حمایت از تولیدکنندگان نه با شعار بلکه باید با عمل باشد و تولیدکننده اطمینان داشته باشد که در روز‌های سختی از واحد تولیدی وی حمایت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان همچنین گفت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید تولید باکیفیت و قیمت تمام‌شده تولید کنند و به رقابت فکر کنند.

دره‌وزمی با اشاره به مشکلات سال گذشته در بخش تولید و نیز اعمال فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی در کشور گفت: در این شرایط مجبور بودیم خود را با این شرایط منطبق دهیم و در حوزه صنعت در زمینه ساخت داخل کار‌های زیادی انجام گرفت.

او احصا و حل مشکلات حوزه تولید و فراهم کردن شرایط تولید را جزو وظایف صنعت و معدن دانست و افزود: در این راستا مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و طرح‌های نیمه‌تمام و مشکل‌دار احصا شده و در کارگروه موانع تولید مورد بررسی قرار میگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۹۴ گفت: از آن زمان تاکنون تعداد ۱۵۵ جلسه به ریاست استاندار یا معاون استاندار با یک هزار و ۹۳۸ مصوبه تشکیل شده و به یک هزار و ۹۶ پرونده رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.