ادامه کوتاهی ها و زنگ خطر قرمز شدن بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: اگر کوتاهی کنیم وضعیت کرونایی این شهرستان قرمز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه همه ما مسئول سلامت و امنیت مردم هستیم گفت: مسئولانی که در زمینه سلامت مردم کوتاهی می‌کنند در خط دشمن جای دارند.
آقای احمدی با انتقاد از برخی مسئولان برای شرکت نکردن در جلسات ستاد کرونای شهرستان ادامه داد: هر مسئولی در هر پست و جایگاهی که باشد و در خصوص سلامت مردم کم کاری کند با آن‌ها به صورت قاطع برخورد می‌شود.
تعطیلی اماکن گردشگری بویراحمد
او ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و اماکن گردشگری تا اطلاع ثانوی نباید فعالیت داشته باشد و هیچکدام از مراکز تفرجگاهی نیز حق فعالیت ندارند.
فرماندار بویراحمد با انتقاد از پایانه‌های مسافربری گفت: پایانه‌های مسافربری باید بیش از پیش کنترل شوند.
انتقاد از کیفیت پایین نان در بویراحمد
احمدی با انتقاد از کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های شهرستان بویراحمد افزود: نانوایی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت نمی‌کنند و باید در این خصوص تدابیر جدی اندیشیده شود.
هشداری جدی برای شهرستان بویراحمد؛ دریافت ۷۰۰ نمونه در یک روز
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: آزمایش سریع و پی سی آر در همه روز‌ها به ویژه در روز‌های تعطیل نیز گرفته می‌شود.
دکتر یزدان‌پناه با اشاره به اینکه در یکی از روز‌های تعطیلی ۷۰۰ نمونه آزمایش از بیماران مشکوک گرفته شده است افزود: ۷۰ درصد رعایت ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به عهده مردم است.

ادامه کوتاهی ها و زنگ خطر قرمز شدن بویراحمداو ادامه داد: عاجزانه درخواست می کنیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنگ خطر هشدار را در شهرستان بویراحمد به صدا در نیاورند.
یزدانپناه گفت: باشگاه‌های ورزشی، بازار گیاهان کوهی، مراسم های جشن و عزا، تور‌های زیارتی و گردشگری از مهمترین عوامل خطر شیوع ویروس کرونا را دوچندان کرده اند.
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی
جانشین ناحیه مقاومت سپاه بویراحمد گفت: گروههای جهاد طرح شهید سلیمانی در ورودی شیراز-یاسوج فعال هستند اما همکاری علوم پزشکی و نیروی انتظامی ضروری است.
جولان خودروهای غیر بومی در کهگیلویه و بویراحمد؛
سرهنگ ارجمند افزود: از هشت خودرو که از شیراز به ورودی مرکز استان تردد می‌کنند چهار پلاک غیر بومی است.
وی ادامه داد: در یک روز ۶۰ تست سریع در ورودی یاسوج شیراز انجام می‌شود که متاسفانه تعداد تست‌ها کم است.

 بخشدار مرکزی بویراحمد هم گفت: خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی در بازار مرکز استان به وفور دیده می‌شوند.
احمدی کیش با انتقاد به صف طولانی مرغ افزود: باید تدبیری شود تا صف های طولانی برای عرضه مرغ ایجاد نشود.
او ادامه داد: نیروی انتظامی باید مراسم های غیر متعارف تدفین را صورت جلسه، و خودرو‌هایی که در این مراسم ها شرکت می‌کنند نیز جریمه کند.
کافه‌های زیرزمینی بی توجه به دستورالعمل ها
رئیس اتحادیه رستوران اغذیه فروشان گفت: با توجه به اینکه کافه‌های زیرزمینی پروانه تجاری ندارند صنف نمی‌تواند با آن‌ها برخورد کند.
الله دادی با اشاره به شلوغی جمعه بازار افزود: ۹۲۰ واحد صنفی در جمعه بازار در حال فعالیت هستند که هیچ کدام از آن‌ها پروانه ندارند و صنف نمی‌تواند نظارت کند و تنها ناظر آن‌ها شهرداری است.
آبشار و اصناف فعال در آن از فردا تعطیل می شوند؛
رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد هم با بیان اینکه تالار‌های عروسی، دفاتر و تور‌های گردشگری تعطیل شدند گفت: ۱۲ دفتر گردشگری در این شهرستان در حال فعالیت بودند که به دلیل محدودیت‌های ترافیکی تعطیل هستند.

وحدتی افزود: آبشار یاسوج و واحد‌های فعال در این مکان گردشگری با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان بویراحمد نیز از فردا تعطیل می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.