نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال و بختیاری؛

وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت، همدلی و همراهی از ضرورت‌هایی است که باید در جامعه تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار با جوانان چهارمحال و بختیاری که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در مصلای مام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد افزود: دشمنان نظام و انقلاب همیشه در حال فتنه انگیزی هستند تا نسل جوان را از هدف اصلی اش دور نماید، اما جوان باید نسبت به ترفند‌های آنان آگاهی پیداکند.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در گذشته اسلام و اهل بیت را هدف قرار دادند و امروز هم همچون گذشته به اسلام و اهل بیت سوء نیت دارند و می‌خواهند اسلام امام که جامعه ساز است، اسلام رهبری که تمدن ساز است را مورد هدف خود قرار دهندگفت: جوان امروز باید به هدف و برنامه اش امید داشته باشد و با همین امید راه پیش رویش را ادامه دهد.


بیشتر بخوانید




او افزود: وحدت، همدلی و همراهی از ضرورت‌هایی است که باید در جامعه تقویت شود تا دست دشمنان از کشور کوتاه و نقشه هایشان نقش بر آب شود.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید مثل مالک اشتر‌ها باشیم، مثل عمار و یاسر‌ها باشیم و این عزیزان را الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: سال ۱۴۰۰، سالی سرنوشت ساز برای انقلاب اسلامی است.

او در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: حضرت اقا فرمودند که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، دشمن کور کن است و تخم یاس و ناامیدی را در دل دشمن می‌کارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند" خروجی انتخابات بسیار مهم است و شکل گیری دولت جوان انقلابی و حذب الهی باید یکی از دستاورد‌های سال ۱۴۰۰ باشدتا به برکت این دولت همه مشکلات حل شود. "

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: راه حل برون رفت از مشکلات، شکل دهی دولت جوان حذب الهی است که دشمنان نظام و انقلاب، از این موضوع هراس دارند و مخالفت و ترس خود را در شبکه‌های مختلف بیگانه به اشکال گوناگونی بیان می‌کنند.

او ادامه داد: انشالله به فضل و مدد الهی هر کدام از ما به نحو خود در این امر مهم یعنی انتخابات ۱۴۰۰ نقش آفرین باشیم.

در ادامه این برنامه سردار محمدحسین حسینی یکتا از سرداران دفاع مقدس و مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها به مقایسه نسل جوان امروز و دیروز و فردا پرداخت و گفت: آن چه که مهم است دمیدن روح امید در دل جوانان است که باید خود را برای تمدن و جامعه اسلامی جهانی و ظهور حضرت ولی عصر مهدی موعود (عج) آماده سازند.

او افزود: جوان فردا، سلام همه شهدا را به جوانان هم تراز خودش می‌رساند.

سردار حسین یکتا اضافه کرد: باید از اعضای داوطلب جوان تشکرکرد چرا که کار‌های جهادی بسیاری را انجام می‌دهند و در سی سخت هم شاهد خدمت رسانی آنان به مردم زلزله زده بودیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.