شرط و شروط کرونایی برای برگزاری مراسم‌ دسته جمعی در مهاباد

معاون استاندار و فرماندار مهاباد گفت: مجوز برگزاری هرگونه مراسم تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صادر می‌شود.

عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم، مسابقات و تجمع مستلزم رعایت دستورالعمل های بهداشتی است، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مجوز برگزاری مسابقات ورزشی تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صادر شده و در صورت فراهم نبودن شرایط تمام مسابقات باید لغو شوند.

او در خصوص بازگشایی تالار‌های عروسی نیز گفت: تمام تالار‌های پذیرایی تنها در وعده نهار آن هم با رعایت تمام موارد تذکر داده شده امکان ارائه خدمات را خواهند داشت.

خدرلو با انتقاد از ایجاد صف‌های طولانی دریافت کالا‌های اساسی؛ ادامه داد: توزیع کالا‌های اساسی در این شهرستان باید با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

او تصریح کرد: توزیع کالا‌های اساسی به ویژه مرغ باید به محل‌هایی خارج از هسته شهر انتقال داده شده و از طریق رسانه‌ها آدرس فروشگاه‌های توزیع کننده نیز اطلاع رسانی شود.

معاون استاندار و فرماندار مهاباد اضافه کرد: بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  ابلاغی در هرگونه مراسمی محدودیت اعمال خواهد شد و در صورت تکرار واحد متخلف نیز پلمب می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.