ضرورت همدلی و وحدت بین نمایندگان لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: وحدت و همدلی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی لرستان در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان امری ضروری و مهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز جمعه در دیدار مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو و تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کمیسیون‌های تلفیق بودجه، کمیسیون امنیت ملی و کمیته آب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها همه مسئولان استان لرستان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با اتحاد، همدلی و وحدت در راستای توسعه استان لرستان قدم بردارند.

او با بیان اینکه هر ۹ نماینده با هم می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند، بیان کرد: با کار مضاعف و تلاش‌های شبانه روزی مسوولان می‌توانند گام‌های بزرگی برای توسعه استان لرستان بردارند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در راستای تغییر و جابجایی مدیران استان لرستان باید شایسته سالاری، ولایتمداری و خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌ها باشد.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه‌های مختلف می‌تواند باعث توسعه استان در زمینه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.