سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد؛

نود درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی

نوروزیان گفت: تاکنون بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در یازده شهرستان از سیزده شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در یازده شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند گفت: نود درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای انگلیسی است.

او افزود: تاکنون ۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده اند که شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم و میناب بیشترین آلودگی را داشته اند.

نوروزیان گفت: افزایش مسافرت‌ها به استان از زمینه‌های شیوع بیشتر کرونا در استان و همچنین زمینه ساز گسترش شیوع کرونا در کشور پس از بازگشت مسافران است.

وی افزود: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۸ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۱ نفر از آن‌ها وخیم است.


بیشتر بخوانید؛


سختگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در شبانه روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشته ایم و شمار جان باختگان استان همان هزار و ۴۹ نفر است.

نوروزیان با هشدار درباره شیوع کرونا در عروسی‌ها گفت: در دو هفته گذشته ۳ مورد فوت بیمار کرونایی داشته ایم که در مراسم‌های عروسی مبتلا شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.