آشیانه بالگرد هلال احمر شهرستان اردبیل تکمیل می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: پروژه آشیانه بالگرد هلال احمر شهرستان اردبیل که تاکنون ۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و انبار تجهیزات هلال احمر شهرستان اردبیل ضمن تبریک عید نوروز به کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل گفت: خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر به ویژه در مدیریت بیماری کرونا و ایام نوروز قابل تقدیر است.

او افزود: پروژه آشیانه بالگرد هلال احمر شهرستان اردبیل که تاکنون ۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده در حال تکمیل شدن است و قرار است برای تکمیل این پروژه ۵۰ درصد اعتبارات مورد نیاز از اعتبارات شهرستانی و بقیه نیز امسال از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

فرماندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پایگاه هلال احمر در جاده اردبیل و کوثر خبر داد و بیان کرد: این پروژه نیز با تامین اعتبارات مورد نیاز امسال اجرایی می‌شود.

امامی یگانه تصریح کرد: اعتبارات اولیه احداث انبار تجهیزات امداد و نجات هلال احمر نیز در شهرستان اردبیل امسال تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.