استاندار فارس:

شیراز نیازمند اثری فاخر برای ارائه به آیندگان است

استاندار فارس گفت: شهر شیراز به اثری فاخر و ماندگار برای ارائه به آیندگان نیاز دارد و هم اکنون موزه مشاهیر و موزه منطقه‌ای در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فرهنگ وران و هنرمندان استان با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی در سال‌های گذشته، گفت: اجرای خط دوم ابرسانی و اجرای تصفیه خانه‌های ۶۰۰ هزار نفری از جمله فعالیت‌های موفق عمرانی در استان است.

او افزود: جهش تولید و رشد تولید از جمله مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال‌جدید بوده است که خاصه در بخش صنعت آلومینیوم و فولاد استان فارس تأثیر گذار بوده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزایش تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده را از دیگر فعالیت‌های موفق در مواجه با بیماری کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: اعتقاد دارم اوازه بلند شیراز و استان فارس از هنرمندان و فرهنگ وران سرچشمه گرفته است.

استاندار فارس اجرای موزه هنر شیراز و موزه دفاع مقدس را از جمله فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: به اثری فاخر و ماندگار برای ارائه به آیندگان در شهر شیراز نیاز داریم و هم اکنون موزه مشاهیر و موزه منطقه‌ای در حال اجراست.

رحیمی گسترش هفته‌های فرهنگ و هنر در میان شیراز و کشور‌های مختلف را از جمله اهداف فرهنگی عنوان کرد و افزود: رسالت فرهنگ و هنر صلح دوستی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار