کمبود مرغ در بازار اردبیل وجود ندارد/ طرح تشدید نظارت بر بازار اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هم استانی‌ها به هیچ وجه نگران کمبود و یا نبود مرغ در بازار نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نیاز بازار استان به مرغ برطرف شده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد تنها درخواست من از شهروندان عزیز این است که بیش از نیاز مصرفی، مرغ خرید نکنند.

او افزود: نیرو‌های بسیجی و بازرسین اصناف در طرح نوروزی تشدید نظارت بر بازار با سازمان صمت استان همکاری می‌کنند و طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل به نحوه توزیع مرغ کشتار روز در استان اشاره کرد و گفت: توزیع مرغ به نحوی است که مرغ کشتار روز به واحد‌های دارای پروانه کسب تحویل داده می‌شود و با نظارت بازرسین این سازمان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

صادقی در ادامه تصریح کرد: نظارت بر بازار و مدیریت و برنامه‌ریزی برای تامین مایحتاج مردم در سطح استان اردبیل به جد در حال انجام و شبانه روز رصد و بازرسی و بررسی می‌شود و این رصد و بازدید و بازرسی فراگیر بوده و تمام صنوف را در بر می‌گیرد.

او یادآور شد: در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف صنفی برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل و همچنین فرد یا افراد خاطی و مخل در فرایند توزیع مرغ کشتار روز به دستگاه قضایی جهت برخورد قانونی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.