سرنشینان لنج غرق شده گناوه‌ای نجات یافتند

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: ۶ سرنشین موتورلنج باری غرق شده در چهار مایلی آب‌های ساحلی این شهرستان نجات پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داود بهادری رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه بیان کرد: یک فروند لنج که دارای محموله کالای تجاری و ملوانی بود دیشب در مسیر برگشت از دوبی، در چهار مایلی آب‌های ساحلی این شهرستان به علت مواج شدن دریا دچار  حادثه شد.

او ادامه داد: به محض درخواست کمک این لنج حادثه دیده، شناور‌های امداد و نجات اداره بندر و دریانوردی و پایگاه دریابانی با وجود وزش باد و مواج بودن دریا به محل اعزام شدند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه عنوان کرد: شناور حادثه دیده که بر اثر شدت امواج دریا و از کارافتادن موتور دچار آبگرفتگی شده بود، به طور کامل غرق شد، اما با کمک نیرو‌ها و شناور‌های امدادی اداره بنادر و دریانوردی همه سرنشینان آن سالم، به خشکی انتقال یافتند.


بیشتر بخوانید


 بهادری گفت: با توجه به اعلام و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر مواج شدن خلیج فارس از ابتدای این هفته تا سه شنبه به دریانوردان توصیه و اطلاع رسانی شده بود در این مدت از تردد‌های غیرضرور پرهیز کنند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.