استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا پایدار طی دو روز آینده در سطح استان اصفهان مستقر است و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیرامجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده در استان اصفهان، گفت: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به وزش باد در روز‌های گذشته، تصریح کرد: وزش باد‌های شدید و طوفان در روز‌های گذشته در استان سبب شده تا گرد و خاک محلی و ذرات معلق در هوا وجود داشته باشد و موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در مناطق شرقی و مرکزی استان خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۲  و ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: اصفهان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.