افزایش۹۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در فارس

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: تصادفات در جاده‌های استان فارس در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به تردد روان در جاده‌های فارس، گفت: بیشترین تردد‌ها مربوط به شمال استان فارس به ویژه محور شیراز – اصفهان است.

او با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی تردد در محور‌های فارس نسبت به مدت مشابه پارسال، گفت: ساعت اوج تردد در محور‌های فارس مربوط به بعد از ظهر تا ساعت ۲۰ هست.

سرهنگ دهقانی در رابطه با وضعیت تصادفات نوروزی در جاده‌های فارس عنوان کرد: میزان تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی نسبت به سال قبل در جاده‌های فارس ۹۰ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه ۴۰ درصد از تصادفات واژگونی بوده است، بیان کرد: بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ بوده است.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: اغلب تصادفات در محور‌های فارس بعد از ظهر تا شب بوده و حدود ۷۰ درصد آن در محور‌های اصلی به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار