کشف ۲دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در تویسرکان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۳ سارق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ نبی شکرویسی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی ، کشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری ۳نفرسارق در نتيجه اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

 او گفت: در طول تعطیلات نوروزی طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با محوریت پاكسازی نقاط آلوده شهرستان و برخورد با سارقان واراذل واوباش در سطح مناطق جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود:کشف ۲دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی ودستگیری ۳ نفرسارق از نتایج اجرای این طرح در شهرستان تویسرکان می باشد.

او از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در طول سال جدید خبر داد و گفت: این گونه طرح ها در راستای ايجاد فضای مناسب جهت افزايش احساس امنيت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته می شود و با توجه به اینکه برقراری امنيت خواست مردم و هدف اصلی نیروی انتظامی بوده، لذا برخورد با مخلان نظم و امنيت در چهار چوب و ساختار قانونی اولويت مهم پليس به شمار می رود.

سرهنگ شکر ویسی از شهروندان درخواست كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت های پليسی ۱۱۰ اعلام كنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.