حقه سیاه نیسان کشف شد

جانشین انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند خبرداد.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از وانت نیسان، ۱۰۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۲ متهم را نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۵۰ کیلو تریاک در پراید

سرهنگ مرادی جانشین انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پراید به محض مشاهده پلیس متواری شد که مأموران با انجام اقدامات پلیسی در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ مرادی بیان کرد: مأموران در این رابطه، یک خودرو را توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار