معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمدرضا پور‌رجبی، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یدک کش خلیج فارس چهار پس از اتمام تعمیرات اساسی به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بندر شهید رجایی بازگشت.

پور‌رجبی افزود:این یدک کش پس از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی و انجام بازرسی‌های کارشناسان موّسسه رده بندی در محل سرسره مخصوص تعمیرات بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.

او گفت: این شناور پرقدرت ۴ هزار و ۴۰۰ اسب بخار توان دارد و طول این یدک کش ۳۴ متر، عرض حدود ۱۰ متر و آبخور حدود ۴ و نیم متر است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مهم‌ترین ماموریت شناور یدک کش خلیج فارس چهار شرکت در عملیات پهلو دهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی است.

پور‌رجبی گفت: این شناور با برخورداری از سیستم رانش سمتی قادر است به همه جهات نیرو وارد کند و در عملیات مقابله با آتش، آلودگی و پشتیبانی کشتی‌ها نقش دارد.

او افزود: پارسال ۳۰ فروند شناور با کاربری‌های مختلف در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و دیگر کشتی سازی‌های استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور محلق شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.