اعمال محدودیت همزمان با ۱۳ بدر در بوشهر اجرا می‌شود

معاون استاندار بوشهر گفت: اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر در بوشهر برای صیانت از سلامت مردم است.

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در روز طبیعت یا همان ۱۳ بدر محدودیت‌هایی اعمال می‌شود که اعمال این محدودیت‌ها برای صیانت از سلامت مردم است.

او البته به نوع محدودیت‌ها اشاره‌ای نکرد.

معاون استاندار بوشهر همچنین افزود: اکنون چهار شهرستان بوشهر، دیلم و گناوه و دشتستان از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط نارنجی هستند.

ایرانی عنوان کرد: ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرستان‌های نارنجی ممنوع است و متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او با بیان اینکه شش شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، ادامه داد: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد  در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تشکر از همراهی خوب مردم استان برای رعایت اصول بهداشتی کرونا، گفت: باید همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اولویت باشد.

ایرانی با تاکید بر خودداری از سفر‌های غیر ضرور، تجمع‌ها و برگزاری مراسم عزا و عروسی بیان کرد: نباید در برابر این بیماری دچار عادی انگاری شویم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.